Oferta nowych marek w Gomez: ponad 150 marek segmentu premium&luxury
Data publikacji:
Spis treści:
- Alohas: buty z duszą Hawajów
- Baldinini: włoska elegancja w świecie obuwia
- David Beckham Eyewear: okulary odzwierciedlające styl ikon
- Hugo Blue: błękitna elegancja i stylowa swoboda
- Karl Lagerfeld Jeans: nowoczesność spotyka klasykę
- One Teaspoon: australijski rebeliant w świecie denimu
- Off-White: amerykański streetwear z luksusowym akcentem
- Palm Angels: połączenie streetwearu i włoskiej estetyki
- See by Chloé: młodsza linia, artystyczne akcenty
- Multibrandowy dom mody: Najnowsze trendy z pokazów
Materiał sponsorowany przez Gomez
Alohas: buty z duszą Hawajów>
Mająca swe korzenie na Hawajach hiszpańska marka stawia na ponadczasowe modele tworzone w zgodzie ze zrównoważonym rozwojem. Projekty powstające w Barcelonie są realizowane przez lokalnych rzemieślników i łączą w sobie unikalny styl oraz innowacyjność.
Baldinini: włoska elegancja w świecie obuwia>
Włoska marka od 1919 r. produkuje wysokiej jakości obuwie wyróżniające się wyrafinowaną elegancją i komfortem noszenia. Filozofia firmy znajduje odbicie w jej produktach, w których klasyka spotyka się z nowoczesnością.
David Beckham Eyewear: okulary odzwierciedlające styl ikon>
Kolekcja okularów David Beckham to efekt współpracy angielskiego piłkarza znanego ze swojego zamiłowania do mody oraz włoskiego producenta luksusowych okularów Safilo. Ponadczasowe fasony, wysokiej jakości materiały oraz wygoda noszenia to znaki rozpoznawcze marki David Beckham.
Hugo Blue: błękitna elegancja i stylowa swoboda>
W błękitnym świecie Hugo Blue królują damskie i męskie bluzy z nadrukiem i efektownym logo oraz denim w wielu odsłonach.
Karl Lagerfeld Jeans: nowoczesność spotyka klasykę>
Nowa linia odzieży Karl Lagerfeld koncentruje się na denimie. Projektant łączący w swych kolekcjach rockowy styl z elegancją traktował denim jako zaproszenie do swojego świata mody młodszego pokolenia. W Karl Lagerfeld Jeans odnajduje ono troskę o środowisko naturalne, bogactwo fasonów i zaskakujące detale.
One Teaspoon: australijski rebeliant w świecie denimu>
Założona w 2000 roku australijska marka adresuje swoją ofertę do miłośniczek buntowniczych i rockowych trendów. W ofercie Gomez można odnaleźć jeansy i kolekcję denimu – znak rozpoznawczy marki One Teaspoon.
Off-White: amerykański streetwear z luksusowym akcentem>
Świeże, amerykańskie spojrzenie na modę streetwear i casual z charakterystycznymi elementami w postaci pasków i strzał. Zobacz luksusową kolekcję Off-White na sezon wiosna/lato 2024.
Palm Angels: połączenie streetwearu i włoskiej estetyki>
Za sukcesem marki Palm Angels stoi Francesco Ragazzi, który streetwearowy, amerykański styl zderzył z włoską estetyką. Odkryj luksusową kolekcję Palm Angels na wiosnę 2024.
See by Chloé: młodsza linia, artystyczne akcenty>
Młodsza linia francuskiego domu mody Chloé kieruje swoją ofertę torebek i obuwia do kobiet poszukujących artystycznych akcentów i śledzących aktualne trendy w modzie.
Multibrandowy dom mody: Najnowsze trendy z pokazów>
Jako multibrandowy dom mody Gomez starannie dobiera ofertę do aktualny trendów z największych pokazów mody. Stawiamy na rozmaitość i wysoką jakość produktów, aby zaspokoić różnorodne gusta i oczekiwania naszych Klientów.
Te i wiele więcej spośród 150 marek są dostępne na stronie Gomez.pl, na Domodi.pl oraz w salonach stacjonarnych w Warszawie i Poznaniu. Odkryj topowe kategorie dla niej i dla niego.
Materiał sponsorowany przez Gomez
Może Cię zainteresuje
- Najnowsza kolekcja na sezon wiosna/lato 2024: inspiracje i trendy od Gomez
- Stylizacje świeże, lekkie i idealne na wiosnę
- Polska marka wyprzedaje viralową sukienkę. To model idealny na wigilię i sylwestra
- Buty dla 60-latek z zimowej wyprzedaży. Są wygodne i tańsze nawet o 40 proc.
- Najlepszy prezent dla kobiety. Te torebki wyglądają luksusowo, a kosztują mniej niż 150 złotych
- Ekskluzywne marki – gdzie szukać rabatów w Black Friday?