1. Praca

Praca

Interesujesz się modą, marketingiem, internetem lub technologią?
Zostań częścią zespołu największego modowego e-commerce w Polsce już dziś!
Tutaj znajdziesz aktualne oferty pracy w Domodi.

Dyrektor Komercjalizacji


Oczekiwany profil:

  • Doświadczenie w porównywarkach cenowych, dużych sklepach internetowych, platformach e-commerce, agencjach performance marketingowych lub u wydawców obejmujące:

- znajomość zagadnień związanych z e-commerce, szczególnie w obszarze reklamy i pozyskiwania ruchu

- zarządzanie sprzedażą – najlepiej złożoną strukturą

- sukcesy sprzedażowe na poziomie strategicznym i operacyjnym

- znajomość branż fashion i home & decor

  • Pożądane cechy:

- duży dynamizm, przedsiębiorczość

- wysokie kompetencje interpersonalne, w tym dobra znajomość technik negocjacyjnych

- talenty przywódcze

- wysoka autonomia

- umiejętność sprawnego działania w sytuacjach kryzysowych

- praktyczna wiedza z zakresu performance marketingu będzie bardzo istotnym atutem

- znajomość metod i technik skalowania biznesu eCommerce będzie istotnym atutem

  • Dobra znajomość języka angielskiego

Główne zadania:

  • Zarządzanie strategią sprzedaży w Grupie Domodi (allani.pl, domodi.pl, homebook.pl)
  • Codzienna praca z działem komercjalizacji, obejmującym zespoły sprzedaży performance, sprzedaż reklam, obsługę klienta, obszar techniczny związany z integrowaniem sklepów
  • Zarządzanie segmentacją klientów, kształtowanie polityki cenowej, wyznaczanie KPI
  • Definiowanie procesów biznesowych w zakresie sprzedaży i wsparcia sprzedaży
  • Integracja i systematyzacja wszelkich działań związanych z pozyskaniem i obsługą klienta
  • Maksymalizacja potencjału przychodowego wszystkich serwisów oraz pozyskanie nowych TOPowych klientów
  • Wprowadzenie stałych, efektywnych procesów retencyjnych dla TOP 20 klientów
  • Wdrożenie w dziale procesów edukacyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji z obszaru zagadnień eCommerce i marketingu performance
  • Wdrożenie stałych procesów ewangelizacyjnych dla kluczowych i potencjalnych klientów, ukierunkowanych na podnoszenie ich kompetencji w obszarze performance marketingu i sprawnego zarządzania wzrostem biznesu eCommerce

Aplikuj na stanowisko

Dyrektor Operacyjny domodi.pl


Oczekiwany profil:

  • kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu produktem, analizie e-commerce lub performance marketingu
  • doświadczenie na stanowisku managerskim w branży e-commerce
  • nastawienie na realizację celów biznesowych
  • umiejętność analitycznego myślenia, wyciągania wniosków, umiejętność interpretowania danych
  • znajomość branży e-commerce, trendów, rozwiązań na rynku online
  • znajomość analityki internetowej oraz działań marketingowych w e-commerce (w tym narzędzi analityki online)
  • znajomość języka angielskiego
  • zainteresowanie branżą fashion będzie dodatkowym atutem

Kluczowe zadania:

  • tworzenie całościowej wizji rozwoju wybranego serwisu oraz przygotowywanie realnych planów wdrożeniowych
  • odpowiedzialność za wyniki serwisu, inicjowanie projektów maksymalizujących przychody serwisu
  • bieżące analizowanie danych e-commerce, zachowań użytkowników i podejmowanie decyzji biznesowych, wyznaczanie kierunków rozwoju na podstawie przeprowadzonych i dostępnych analiz
  • współpraca ze wszystkimi działami serwisu, m.in IT, performance marketingiem, działem handlowym i in. - monitoring i koordynacja działań pomiędzy działami
  • optymalizacja procesów w ramach prowadzonego serwisu

Aplikuj na stanowisko

Key Account Manager / Relationship Manager


Oczekiwany profil:

  • Ugruntowane doświadczenie w sprzedaży B2B (mile widziane doświadczenie w branży e-commerce)
  • Nastawienie na sukces i umiejętności negocjacyjne
  • Umiejętność aktywnego słuchania i badania potrzeb klientów
  • Łatwość nawiązywania kontaktu i budowania długofalowych relacji z klientami
  • Proaktywna postawa i wytrwałość w dążeniu do celu
  • Znajomość  języka angielskiego (w przypadku współpracy z markami – bardzo dobra znajomość i doświadczenie w prowadzeniu spotkań biznesowych w jęz. angielskim)
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość zasad funkcjonowania sklepów internetowych i wykorzystywanych przez nich sposobów promocji w internecie

Kluczowe zadania:

  • Twoim zadaniem będzie pozyskiwanie i utrzymywanie relacji z kolejnymi partnerami Grupy Domodi w obszarze fashion (serwisy allani.pl i domodi.pl) – sklepami internetowymi oferującymi produkty z kategorii moda lub dużymi markami modowymi
  • Budowanie profesjonalnych relacji z klientami oraz budowanie pozycji i pozytywnego wizerunku serwisu wśród klientów, możliwość specjalizacji w obszarze współpracy z dużymi markami fashion w Polsce i za granicą
  • Optymalizowanie wraz z partnerami opłacalności współpracy z serwisami, edukacja sklepów w obszarze wykorzystywanych w Grupie Domodi narzędzi służących optymalizacji tej współpracy
  • Sprzedaż niestandardowych produktów i usług Domodi/Allani partnerom
  • Monitorowanie rynku e-commerce

Aplikuj na stanowisko

Junior Event Specialist / Specjalista ds. Dobrej Zabawy


Wymagania:

  • łatwość w organizowaniu eventów

  • komunikatywność

  • głowa pełna pomysłów 

 

 

 

 

Obowiązki:

  • organizowanie wydarzeń i turniejów firmowych

  • zapewnienie przyjaznych warunków pracy

  • angażowanie pracowników w inicjatywy firmowe

  • proponowanie nieszablonowych pomysłów na eventy firmowe

  • dbanie o to, aby naszym pracownikom nie brakowało odskoczni od pracy, zgodnie z zasadą work hard, play hard

Aplikuj na stanowisko

Junior SOCIAL MEDIA SPECIALIST


Zakres obowiązków:

  • Odpowiedzialność za komunikację marki w mediach społecznościowych
  • Tworzenie i publikowanie treści w mediach społecznościowych
  • Moderowanie dyskusji w mediach społecznościowych
  • Zapewnianie najwyższej jakości treści publikowanych przez różne kanały promocji
  • Wykorzystywanie narzędzi analitycznych i monitorujących (Sotrender, Facebook Insights, narzędzia własne)
  • Tworzenie/modyfikacja prostych grafik na potrzeby portali społecznościowych
  • Analiza efektywności prowadzonej komunikacji

Wymagania:

  • Pierwsze doświadczenie w zarządzaniu Social Media i społecznościami online
  • Znajomość portali społecznościowych, blogów, stron internetowych oraz narzędzi marketingowych
  • Rozumienie zagadnień z zakresu marketingu, PR-u i Social Media
  • · Umiejętność tworzenia tekstów angażujących użytkowników, tzw. "lekkie pióro"
  • Wysokie zdolności interpersonalne i komunikacyjne
  • Umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków
  • Mile widziane pierwsze doświadczenie w tworzeniu i optymalizowaniu kampanii reklamowych
  • Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu moderacji w kanałach społecznościowych
  • Mile widziane poczucie estetyki i znajomość trendów w modzie
  • Znajomość Google Analytics będzie dodatkowym atutem

Aplikuj na stanowisko

Performance & Social Media Specialist


Opis stanowiska:

  • Samodzielne planowanie, tworzenie i optymalizacja kampanii efektywnościowych w mediach społecznościowych
  • Analiza efektywności internetowych kampanii reklamowych, optymalizacją wyników kampanii pod ROI
  • Opracowywanie raportów
  • Redagowanie oraz przygotowywanie materiałów reklamowych
  • Przeprowadzanie samodzielnych analiz rynku
  • Wsparcie zespołu w innych działaniach z zakresu marketingu internetowego

Wymagania:

  • Doświadczenie w zarządzaniu i optymalizacji kampanii internetowych (Facebook Ads)
  • Doświadczenie w realizacji kampanii sprzedażowych (e-commerce.
  • Dobra znajomość narzędzi analitycznych Google Analytics
  • Dobra znajomość narzędzi reklamowych Facebooka (Ads Manager, Power Editor, Audience Insigts, Campaign
  • Planner, Facebook App Analytics)
  • Umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków
  • Dobra znajomość Excela
  • Zainteresowanie marketingiem, nowymi formami reklamy i trendami w Internecie
  • Dobra organizacja pracy i samodzielność w realizowaniu celów biznesowych
  • Mile widziane doświadczenie w pracy z Facebook Marketing Partners
  • Mile widziane doświadczenie związane z koordynowaniem prac zespołu

Aplikuj na stanowisko

Nie ma interesującego Cię stanowiska?
Napisz kilka słów o sobie i wyślij do nas CV: praca@domodi.pl