1. Praca

Praca

Interesujesz się modą, marketingiem, internetem lub technologią?
Zostań częścią zespołu największego modowego e-commerce w Polsce już dziś!
Tutaj znajdziesz aktualne oferty pracy w Domodi.

Młodszy Specjalista ds Technicznych


Jeśli:

  • znasz podstawy programowania JavaScript, Python
  • jesteś nastawiony na poszukiwanie rozwiązań i usprawnień
  • wykazujesz się dobrą organizacją czasu pracy własnej i członków zespołu
  • znasz język angielski w stopniu komunikatywnym oraz posiadasz doświadczenie w kontakcie z klientem (opcjonalne)
  • dodatkowym atutem będzie podstawowa znajomość HTML, XML, SQL, jQuery

Work Hard

  • sprawdzanie zgodności danych w plikach produktowych
  • weryfikacja poprawności wdrożeń kodów trackingowych po stronie klienta
  • integrowanie ofert sklepowych
  • wstępna analiza błędów
  • wsparcie techniczne sklepów
  • praca nad usprawnieniem procesów integracji sklepów z naszymi serwisami

Aplikuj na stanowisko

Frontend Developer


Poszukujemy osoby, która:
• lubi wyzwania i chce współtworzyć serwisy odwiedzane już teraz przez kilkaset tysięcy osób,
• chce mieć duży wpływ na produkt i internet,
• posiada kilkuletnie doświadczenie w tworzeniu przyjaznych interfejsów,
• ... oraz doświadczenie na stanowisku samodzielnego Frontend Developera,
• zna trendy w webdesignie
• posiada doświadczenie w HTML, CSS (preprocesory jak LESS, SASS), JavaScript (vanilla, jQuery)
• potrafi myśleć kreatywnie, jest nastawiona na współpracę,
• ceni sobie elastyczność, start-upowy klimat oraz przyjazną atmosferę w pracy.

Aplikacje są tworzone w C# (ASP.NET MVC), JavaScript (jQuery, Vue.js),CSS (Sass)

*Znajomość NPM, React, Vue.js, TypeScript, Webpack, Gulp jest dla nas dodatkowym atutem! :)

Aplikuj na stanowisko

Kontroler Finansowy


Jeśli:

  • posiadasz wykształcenie wyższe ekonomiczne,
  • posiadasz doświadczenie na stanowisku analityka lub kontrolera (min. 2 lata),
  • znasz MS Excel w stopniu zaawansowanym,
  • wykazujesz się samodzielnością w działaniu, bardzo dobrze organizujesz czas pracy,
  • cechujesz się otwartością, inicjatywą oraz proaktywnym podejściem do wykonywanych obowiązków,
  • wykazujesz się umiejętnością efektywnej komunikacji z osobami na różnych poziomach stanowisk,
  • potrafisz pracować pod presją czasu oraz prawidłowo określasz priorytety,
  • posiadasz zdolności analityczne oraz umiejętność szybkiego wyciągania wniosków.
  • mile widziana znajomość SQL i doświadczenie z bazami danych,
  • mile widziana znajomość rynku e-commerce,

Dołącz do Nas
#WorkHardPlayHard

Work Hard

  • przygotowywanie raportów KPI i P&L dla poszczególnych obszarów biznesowych,
  • analiza i raportowanie sprzedaży w poszczególnych serwisach i grupach produktowych,
  • przygotowywanie planów sprzedażowych,
  • współudział w procesie budżetowania,
  • rozwój systemów wewnętrznych i narzędzi kontrolingowych,
  • analiza danych rynkowych,
  • bieżące wsparcie zarządu spółki,
  • udział w procesach Due Diligence,

Aplikuj na stanowisko

Senior PR & Marketing Specialist


Jeśli:

  • posiadasz kilkuletnie doświadczenie w działaniach marketingowych i komunikacyjnych
  • posiadasz wiedzę na temat tworzenia, wdrażania i realizowania strategii marketingowych i wizerunkowych oraz nastawienie na efektywność prowadzonych kampanii
  • posiadasz doświadczenie w zakresie zarządzania projektami
  • dobrze orientujesz się w marketingu online
  • dobrze orientujesz się w branży modowej
  • znasz narzędzia do mierzenia efektów działań marketingowych
  • wykazujesz się kreatywnością, nieszablonowym sposobem myślenia, inicjatywą
  • jesteś samodzielny/a w działaniu

Dołącz do Nas
#WorkHardPlayHard

Work Hard

  • planowanie i realizacja strategii komunikacji oraz strategii działań marketingowych (online i offline) dla brandów modowych Grupy Domodi
  • budowanie świadomości marki wśród użytkowników
  • dbałość o spójny wizerunek
  • realizacja akcji promocyjnych
  • koordynowanie działań ATL i BTL (w tym kampanie w TV)
  • monitoring i analiza efektywności prowadzonych działań
  • pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z influencerami, mediami i partnerami biznesowymi
  • współpraca z innymi działami Grupy Domodi oraz firmami outsourcingowymi

Aplikuj na stanowisko

Content Manager


Jeśli:

  • posiadasz 2-3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w mediach, agencji digital marketingu, agencji reklamowej lub wydawnictwach custom publishing
  • potrafisz korzystać z narzędzi Google (znajomość podstawowych zasad redakcji tekstów zgodnie z wymogami SEO; umiejętność dobierania fraz kluczowych pod kątem wyszukiwarki Google)
  • potrafisz mierzyć i analizować skuteczność działań internetowych oraz wyciągania wniosków i rekomendowania zmian
  • cechujesz się kreatywnością i innowacyjnością w myśleniu i działaniu
  • posiadasz wiedzę na temat obowiązujących trendów w wyposażeniu wnętrz oraz modzie
  • doskonale organizujesz pracę, jesteś terminowy i systematyczny

Dołącz do Nas
#WorkHardPlayHard

Work Hard

  • Opracowywanie kompleksowych strategii contentowych dla marek Grupy DOMODI
  • Nadzór redakcyjny nad merytoryczną zawartością serwisów, w tym planowanie i inicjowanie tematów
  • Koordynacja pracy redaktorów
  • Wsparcie i koordynacja pracy zespołu realizującego kampanie natywne (opracowywanie treści i materiałów redakcyjnych na potrzeby akcji specjalnych)
  • Przygotowywanie benchmarków i analiza konkurencji w obrębie kategorii Home&Decor i Fashion, podejmowanie działań umacniających pozycję serwisów
  • Analiza wyników w Google Analytics, Google Trends i adekwatne dobieranie treści

Aplikuj na stanowisko

Head of Product Design


Jeśli:

  • posiadasz min. 3 letnie doświadczenie jako UX Designer, Product Designer lub w innej roli związanej z projektowaniem doświadczeń użytkowników
  • bardzo dobrze znasz branżę ecommerce, w tym posiadasz umiejętność projektowania spójnego doświadczenia klienta pomiędzy różnymi etapami leja konwersji
  • potrafisz biegle i świadomie projektować interfejsy użytkownika, projektować makiety i prototypy high fidelity
  • posiadasz wyczucie, na poziomie ogółu jak i detalu, tego jaki wpływ mają Twoje decyzje projektowe na trafną interpretację interfejsu przez użytkownika
  • wykazujesz się dojrzałym podejściem do procesu projektowego i poczuciem odpowiedzialności za rozwój powierzonych produktów oraz rozumiesz wpływ zagadnień biznesowych i technologicznych na projekt
  • biegle dobierasz i używasz narzędzi UX/warszatowych na różnych etapach procesu projektowego
  • czujesz, że świetnie dogadujesz się z innymi
  • posiadasz wiedzę na temat metod badawczych - ilościowych i jakościowych
  • wykazujesz się umiejętnościami analitycznymi i znajomością narzędzi służących do analizy zachowań użytkowników, a także metodami weryfikowania hipotez produktowych (np testy A/B)
  • posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • twoim dodatkowym atutem będzie znajomość branży fashion lub home&decor

Work Hard

  • powierzymy Ci odpowiedzialność za cały obszar Product Design oraz zespół grafików i Specjalistów UX
  • możliwość tworzenia, optymalizacji i realny wpływ na największe e-commercowe marketplace'y w Polsce w branży Fashion (domodi.pl, allani.pl) i Home&Decor (homebook.pl)
  • prowadzenie projektów opartych o najnowsze technologie i trendy
  • praca w twórczej atmosferze, w zgranej ekipie zajaranych ludzi, pasjonujących się swoją pracą
  • duża samodzielność w działaniu
  • możliwość skupienia na kilku projektach, które będziesz rozwijać i badać również po wdrożeniu

Aplikuj na stanowisko

Tester aplikacji mobilnych


Jeśli:

  • posiadasz doświadczenie w testowaniu aplikacji mobilnych (Android, IOS)
  • potrafisz przygotowywać przypadki i scenariusze testowe
  • wykazujesz się wiedzą z zakresu:
  • testów manualnych (testy funkcjonalne, testy regresji)
  • Continuous Integration (Jenkins)
  • testowania REST API
  • posiadasz umiejętność inwestygacji wykrytych błędów i problemów
  • jesteś nastawiony na wysoką jakość rozwiązań
  • ciągle pogłębiasz wiedzę z obszaru testowania, szukamy ludzi z pasją

Mile widziane będzie:

  • znajomość narzędzi do automatyzacji testów aplikacji mobilnych

  • znajomość narzędzi wspomagających testowanie i mockowanie REST API (JSON)
  • znajomość frameworków do automatyzacji testów aplikacji mobilnych (Android: UiAutomator, Espresso, iOS: XCTest)
  • znajomość frameworków do automatyzacji testów REST API (chakram)
  • znajomość Mobilnych Systemów Operacyjnych (Android, iOS) oraz Android Studio i Xcode
  • SQL
  • certyfikat ISTQB
  • zainteresowanie technologiami mobilnymi, znajomość trendów i wzorców (np. Material Design)

Zadania

  • testowanie aplikacji mobilnych, zarówno frontendu (aplikacja), jak i backendu (api)
  • przeprowadzanie testów manualnych i automatycznych
  • odpowiedzialność za obszar testów aplikacji mobilnych
  • tworzenie scenariuszy testowych oraz planów testów (zarówno manualnych jak i automatycznych)
  • weryfikacja zgodności testowanych funkcjonalności z wymaganiami biznesowymi
  • analiza i raportowanie wykrytych błędów

Aplikuj na stanowisko

Stażysta


Jeśli:

  • posiadasz status studenta lub absolwenta (do 6 miesięcy),

  • masz nieokiełznaną motywację do nauki i rozwoju,
  • dysponujesz czasem w okresie wakacyjnym: lipiec, sierpień, wrzesień minimum 4 dni w tygodniu
  • chcesz poznać świat e-commerce oraz zdobyć cenne i praktyczne doświadczenie

....dołącz do nas! Reszty Cię nauczymy 😊

Gdzie chcesz złapać doświadczenie?

  • Potrafisz ogarnąć biurową rzeczywistość, cechujesz się dokładnością i skrupulatnością a praca z dokumentami nie stanowi dla Ciebie problemu? #łapstaż w Dziale Administracji!

Work Hard Play Hard

  • oferujemy płatny staż z możliwością stałego zatrudnienia

  • spełniamy marzenia pracowników
  • bawimy się ogrodzie
  • zapraszamy na grille
  • mamy świeże owoce, napoje i przekąski
  • chodzimy w góry i na planszówki
  • organizujemy turnieje w chillout roomie
  • jemy razem śniadania

Aplikuj na stanowisko

Performance & Social Media Specialist


Opis stanowiska:

  • Samodzielne planowanie, tworzenie i optymalizacja kampanii efektywnościowych w mediach społecznościowych
  • Analiza efektywności internetowych kampanii reklamowych, optymalizacją wyników kampanii pod ROI
  • Opracowywanie raportów
  • Redagowanie oraz przygotowywanie materiałów reklamowych
  • Przeprowadzanie samodzielnych analiz rynku
  • Wsparcie zespołu w innych działaniach z zakresu marketingu internetowego

Wymagania:

  • Doświadczenie w zarządzaniu i optymalizacji kampanii internetowych (Facebook Ads)
  • Doświadczenie w realizacji kampanii sprzedażowych (e-commerce.
  • Dobra znajomość narzędzi analitycznych Google Analytics
  • Dobra znajomość narzędzi reklamowych Facebooka (Ads Manager, Power Editor, Audience Insigts, Campaign
  • Planner, Facebook App Analytics)
  • Umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków
  • Dobra znajomość Excela
  • Zainteresowanie marketingiem, nowymi formami reklamy i trendami w Internecie
  • Dobra organizacja pracy i samodzielność w realizowaniu celów biznesowych
  • Mile widziane doświadczenie w pracy z Facebook Marketing Partners
  • Mile widziane doświadczenie związane z koordynowaniem prac zespołu

Aplikuj na stanowisko

.NET Developer


Nasze oczekiwania:

  • Znajomość powyższych technologii
  • Znajomość: .NET framework, C#, ASP.NET MVC, HTML, MS SQL, Java Script
  • Umiejętności organizacyjne, analityczne myślenie oraz umiejętność rozwiazywania problemów,
  • Doświadczenie w programowaniu .NET

Mile widziane:

  • Znajomość: Entity framework, RabbitMQ, Solr, Redis, ASP.NET WebAPI, Jenkins

Aplikuj na stanowisko

Dyrektor Komercjalizacji


Oczekiwany profil:

  • Doświadczenie w porównywarkach cenowych, dużych sklepach internetowych, platformach e-commerce, agencjach performance marketingowych lub u wydawców obejmujące:

- znajomość zagadnień związanych z e-commerce, szczególnie w obszarze reklamy i pozyskiwania ruchu

- zarządzanie sprzedażą – najlepiej złożoną strukturą

- sukcesy sprzedażowe na poziomie strategicznym i operacyjnym

- znajomość branż fashion i home & decor

  • Pożądane cechy:

- duży dynamizm, przedsiębiorczość

- wysokie kompetencje interpersonalne, w tym dobra znajomość technik negocjacyjnych

- talenty przywódcze

- wysoka autonomia

- umiejętność sprawnego działania w sytuacjach kryzysowych

- praktyczna wiedza z zakresu performance marketingu będzie bardzo istotnym atutem

- znajomość metod i technik skalowania biznesu eCommerce będzie istotnym atutem

  • Dobra znajomość języka angielskiego

Główne zadania:

  • Zarządzanie strategią sprzedaży w Grupie Domodi (allani.pl, domodi.pl, homebook.pl)
  • Codzienna praca z działem komercjalizacji, obejmującym zespoły sprzedaży performance, sprzedaż reklam, obsługę klienta, obszar techniczny związany z integrowaniem sklepów
  • Zarządzanie segmentacją klientów, kształtowanie polityki cenowej, wyznaczanie KPI
  • Definiowanie procesów biznesowych w zakresie sprzedaży i wsparcia sprzedaży
  • Integracja i systematyzacja wszelkich działań związanych z pozyskaniem i obsługą klienta
  • Maksymalizacja potencjału przychodowego wszystkich serwisów oraz pozyskanie nowych TOPowych klientów
  • Wprowadzenie stałych, efektywnych procesów retencyjnych dla TOP 20 klientów
  • Wdrożenie w dziale procesów edukacyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji z obszaru zagadnień eCommerce i marketingu performance
  • Wdrożenie stałych procesów ewangelizacyjnych dla kluczowych i potencjalnych klientów, ukierunkowanych na podnoszenie ich kompetencji w obszarze performance marketingu i sprawnego zarządzania wzrostem biznesu eCommerce

Aplikuj na stanowisko

Nie ma interesującego Cię stanowiska?
Napisz kilka słów o sobie i wyślij do nas CV: praca@domodi.pl