1. Praca

Praca

Interesujesz się modą, marketingiem, internetem lub technologią?
Zostań częścią zespołu największego modowego e-commerce w Polsce już dziś!
Tutaj znajdziesz aktualne oferty pracy w Domodi.

Senior B2B Marketing Consultant


Work Hard:

• Planowanie strategiczne i operacyjne w obszarze marketingu B2B
• Tworzenie nowych produktów marketingowych i koordynacja ich wdrażania
• Tworzenie ofert handlowych oraz materiałów marketingowych, prezentujących rozwiązania Grupy Domodi dla branż Home&Decor oraz Fashion (prezentacje, infografiki, case studies, whitepapers, keynotes, etc)
• Bezpośrednia współpraca z działem sprzedaży, działem marketingu wizerunkowego i działami performance
• Planowanie działań promocyjnych i marketingowych kierowanych do obecnego i nowego klienta
• Współtworzenie i realizacja strategii PR B2B Grupy Domodi (organizacja eventów, zarządzanie wizerunkiem, dystrybucja komunikatów prasowych, kontakty z mediami branżowymi)
• Monitoring i analiza trendów rynkowych i działań konkurencji
• Wystąpienia publiczne w ramach branżowych konferencji i spotkań z klientami

Jeśli:
• Masz minimum 3-letnie doświadczenie w obszarze marketingu B2B, szczególnie w obszarze produktów reklamowych dedykowanych branży e-commerce
• Wiesz jak tworzyć atrakcyjne oferty handlowe i materiały promocyjne B2B
• Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem
• Posiadasz doświadczenie we współpracy z działami operacyjnymi i sprzedaży
• Biegle korzystasz z narzędzi analitycznych oraz z łatwością interpretujesz dane
• Dobrze się czujesz podczas wystąpień publicznych
• Odznacza Cię duża samodzielność i zaangażowanie
• Posiadasz szeroką wiedzę i stale podnosisz swoje kwalifikacje - szczególnie w zakresie marketingu, promocji, profesjonalnej obsługi Klienta oraz sprzedaży

Aplikuj na stanowisko

SEO Specialist


Jeśli:

  • posiadasz podstawową wiedzę i interesujesz się tematyką SEO, marketingu, technologiami
  • cechujesz się analitycznym podejściem i strategicznym myśleniem
  • wytrwale realizujesz duże zadania
  • swobodnie komunikujesz się i nawiązujesz współpracę z ludźmi
  • skrupulatnie planujesz zadania i porządkujesz informacje
  • jesteś chętny(a) do nauki i rozwoju

Work Hard:

Praca z flow SEO, w tym:

  • szeroka analiza fraz dla kategorii i parowanie URLi.
  • tematyczna analiza fraz dla budowy zaplecza artykułów
  • prowadzenie optymalizacji stron (analiza, wdrożenie)
  • wsparcie copywriterów
  • praca z działem jakości przy budowaniu drzewka kategorii, kw, przyjaznych URLi, filtrów

W dalszej perspektywie:

  • wsparcie przy analizie i wycenie wartości domen (pod link-building)
  • wsparcie przy technicznych wdrożeniach (briefy, testy, raporty)
  • research nowych rozwiązań, testowanie narzędzi, prowadzenie szkoleń i wdrażanie flow SEO w firmie
  • ogólne wsparcie działu SEO

Aplikuj na stanowisko

Junior Facebook Ads Specialist


Jeśli:

  • Posiadasz co najmniej 3 - miesięczne doświadczenie w pracy z Facebook Ads
  • Napędzają Cię dane i wiesz, że analiza i wyciąganie wniosków jest niezbędne dla usprawniania pracy
  • Potrafisz tworzyć proste grafiki
  • Jesteś innowacyjny(a) i ciągle szukasz nowych rozwiązań
  • Satysfakcjonuje Cię tworzenie klikalnych treści
  • Interesujesz się marketingiem, nowymi formami reklamy i trendami w Internecie
  • Potrafisz działać samodzielnie i efektywnie organizować sobie czas w pracy
  • Narzędzie Google Analytics nie jest Ci obce i wiesz jak znaleźć w nim potrzebne dane
  • Wiesz co oznaczają skróty CPC, CR i CTR
  • Nakręca Cię praca pod presją czasu

Dołącz do nas!
#WorkHardPlayHard

Work Hard

  • Całościowe przygotowywanie postów do reklam (copy, grafika, ect.) będzie zajmowało dużą część Twojego etatu
  • Nauczysz się planowania, tworzenia i optymalizacji kampanii efektywnościowych w mediach społecznościowych
  • Poznasz tematy efektywności internetowych kampanii reklamowych, optymalizacji wyników kampanii pod ROI, który z czasem będzie jednym z elementów Twojej codziennej pracy
  • Będziesz uczestniczył(a) w spotkaniach zespołu i wspierał(a) zespół w innych działaniach z zakresu marketingu internetowego

Aplikuj na stanowisko

Facebook Ads Specialist


Swoboda i samodzielność w realizacji codziennych zadań.
Możliwość pracy na bardzo dużych budżetach, w oparciu o dedykowaną strategię reklamową, z wewnętrznymi rozwiązaniami i systemami automatyzacji.
Możliwość przeprowadzania testów i wdrażania własnych pomysłów contentowych i optymalizacyjnych.
Praca w dużym zespole specjalistów Social Media i możliwość wzajemnego dzielenia się wiedzą.
Elastyczne godziny pracy i dłuuuuuuga lista benefitów (szczegóły na końcu ogłoszenia).

Właśnie tak się u nas pracuje :)

Zobacz co jeszcze dla Ciebie mamy!

Jeśli:

  • Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu i optymalizacji kampanii internetowych (Facebook Ads) oraz w realizacji kampanii sprzedażowych (e-commerce),
  • Napędzają Cię dane i wiesz, że analiza i wyciąganie wniosków jest niezbędne dla usprawniania pracy,
  • Zarządzałe(a)ś procesem tworzenia grafik lub samodzielnie je tworzyłe(a)ś.
  • Jesteś innowacyjny(a) i ciągle szukasz nowych rozwiązań,
  • Satysfakcjonuje Cię tworzenie klikalnych treści,
  • Interesujesz się marketingiem, nowymi formami reklamy i trendami w Internecie,
  • Potrafisz znajdować potrzebne Ci dane w Google Analytics,
  • Potrafisz działać samodzielnie i efektywnie organizować sobie czas w pracy,
  • Ważna jest dla Ciebie realizacja celów biznesowych,

Dołącz do nas!
#WorkHardPlayHard

Work Hard:

  • Całościowe przygotowywanie postów do reklam (copy, grafika, ect.) będzie zajmowało dużą część Twojego etatu,
  • Będziesz odpowiedzialny(a) za samodzielne planowanie, tworzenie i optymalizację kampanii efektywnościowych w mediach społecznościowych,
  • Zagłębianie się w analizę efektywności internetowych kampanii reklamowych, optymalizacji wyników kampanii pod ROI będzie jednym z elementem Twojej codziennej pracy,
  • Będziesz uczestniczył(a) w spotkaniach zespołu i wspierał(a) zespół w innych działaniach z zakresu marketingu internetowego.

Aplikuj na stanowisko

Asystent działu handlowego


Jeśli:

  • Chcesz rozwijać się w obszarze sprzedaży w branży e-commerce
  • Posiadasz pierwsze doświadczenia we wsparciu pracy działu, organizacji przedsięwzięć, koordynowaniu projektów lub na stanowisku asystenckim
  • Sprawnie posługujesz się pakietem Office, w tym Excel"em
  • Znasz język angielski na poziomie umożliwiającym pisanie ofert handlowych
  • Dobrze organizujesz swoją pracę
  • Z łatwością nawiązujesz nowe kontakty
  • Lubisz angażować się w nowe projekty oraz wykazujesz się własną inicjatywą
  • Bierzesz pełną odpowiedzialność za swoje działania
  • Cenisz sobie samodzielność w działaniu

Work hard:

  • Wparcie handlowców i dyrektora sprzedaży w realizacji bieżących zadań
  • Pomoc w przygotowywaniu ofert handlowych, raportów i zestawień dot. działu sprzedaży oraz rynku e-commerce
  • Przygotowywanie materiałów na spotkania z klientami, umawianie i organizacja spotkań, opracowywanie podsumowań
  • Organizacja pracy działu sprzedaży
  • Współpraca z Działem Technicznym i Działem Analiz w celu sprawnej realizacji bieżących zadań

 

Aplikuj na stanowisko

HR Manager/ HR Business Partner


Kluczowe obszary odpowiedzialności stanowiska:

  • Zarządznie sprawną transformacją szybkopowiększającej się organizacji, w szczególności w obszarze rozwoju i utrzymania kultury organizacyjnej
  • Zapewnienie wysokiego poziomu zaangażowania pracowników
  • Zapewnienie właściwego funkcjonowania procesów HR
  • Współprojektowanie i wdrażanie efektywnych procesów i narzędzi zarządzania ludźmi w organizacji
  • Zapewnienie skutecznej realizacji planów zatrudnienia oraz rekrutacji na wakujące stanowiska
  • Planowanie i wdrażanie programów rozwojowych, systemów premiowych, modeli celów
  • Planowanie i wdrażanie strategii employer brandingowych
  • Inicjowanie, wdrażanie i utrzymywanie pożądanych zmian w organizacji
  • Nadzór i optymalizacja procesów związanych z obszarami twardego HR
  • Sprawna współpraca z działem HR holdingu właścicielskiego (Wirtualna Polska Holding)

 

Idealne doświadczenie:

  • Minimum 5 lat doświadczeń w HR, idealnie w kilku firmach z dużą orientacją komercyjną,  w branży technologicznej lub marketingowej (branża e-commerce mile widziana)
  • Minimum 3 lata pracy jako samodzielny HR Biznes Partner lub samodzielny specjalista HR, z wiedzą i doświadczeniem generalistycznym
  • Doświadczenie w pracy z szybkorosnącymi organizacjami, w okresie transformacji kulturowej, będzie mile widzianym atutem
  • Doświadczenie w pracy ze wskaźnikami efektywności pracowników, ich analizie oraz planowaniu zasobów
  • Duże doświadczenia w zakresie „miękkiego” HR , szczególnie w zakresie budowania angażującego środowiska pracy w grupie millenialsów oraz tworzenia i realizacji programów rozwojowych
  • Doświadczenie w budowaniu, wdrażaniu i optymalizacji procesów HR, w tym procesów z obszaru "twardego" HR.

 

Profil osobowościowy:

  • Dynamiczna osoba, pełna energii i entuzjazmu
  • Otwarta, bezpośrednia komunikacja, potrafiąca słuchać, szybko nawiązująca kontakt
  • Pozytywne nastawienie do życia / pracy
  • Odwaga zawodowa
  • Nastawienie na ludzi, ważność budowania relacji
  • Dojrzałość wewnętrzna umiejętność budowania autorytetu na rożnych poziomach  organizacji.
  • Dobra organizacja pracy umiejętność prowadzenia wielu  projektów jednocześnie.

Aplikuj na stanowisko

Młodszy Specjalista ds Technicznych


Jeśli:

  • znasz podstawy programowania JavaScript, Python
  • jesteś nastawiony na poszukiwanie rozwiązań i usprawnień
  • wykazujesz się dobrą organizacją czasu pracy własnej i członków zespołu
  • znasz język angielski w stopniu komunikatywnym oraz posiadasz doświadczenie w kontakcie z klientem (opcjonalne)
  • dodatkowym atutem będzie podstawowa znajomość HTML, XML, SQL, jQuery

Work Hard

  • sprawdzanie zgodności danych w plikach produktowych
  • weryfikacja poprawności wdrożeń kodów trackingowych po stronie klienta
  • integrowanie ofert sklepowych
  • wstępna analiza błędów
  • wsparcie techniczne sklepów
  • praca nad usprawnieniem procesów integracji sklepów z naszymi serwisami

Aplikuj na stanowisko

Tester


Zakres obowiązków:

  • testowanie aplikacji webowych, zarówno frontendu, jak i backendu
  • przeprowadzanie testów manualnych i automatycznych
  • odpowiedzialność za obszar testów aplikacji webowych w chmurze
  • tworzenie scenariuszy testowych
  • weryfikacja zgodności testowanych funkcjonalności z wymaganiami biznesowymi
  • analiza i raportowanie wykrytych błędów

Jakie są nasze oczekiwania:

  • doświadczenie w testowaniu aplikacji webowych
  • wiedza z zakresu: testów manualnych (testy funkcjonalne, testy regresji), 
  • umiejętność inwestygacji wykrytych błędów i problemów
  • nastawienie na wysoką jakość rozwiązań
  • ciągłe pogłębianie wiedzy z obszaru testowania, szukamy ludzi z pasją

Mile widziane:

  • umiejętność przygotowywania przypadków i scenariuszy testowych
  • znajomość narzędzi do automatyzacji testów aplikacji mobilnych i webowych(np. Selenium)
  • znajomość narzędzi wspomagających testowanie i mockowanie REST API (JSON)
  • SQL
  • certyfikat ISTQB

 

Aplikuj na stanowisko

Frontend Developer


Poszukujemy osoby, która:
• lubi wyzwania i chce współtworzyć serwisy odwiedzane już teraz przez kilkaset tysięcy osób,
• chce mieć duży wpływ na produkt i internet,
• posiada kilkuletnie doświadczenie w tworzeniu przyjaznych interfejsów,
• ... oraz doświadczenie na stanowisku samodzielnego Frontend Developera,
• zna trendy w webdesignie
• posiada doświadczenie w HTML, CSS (preprocesory jak LESS, SASS), JavaScript (vanilla, jQuery)
• potrafi myśleć kreatywnie, jest nastawiona na współpracę,
• ceni sobie elastyczność, start-upowy klimat oraz przyjazną atmosferę w pracy.

Aplikacje są tworzone w C# (ASP.NET MVC), JavaScript (jQuery, Vue.js),CSS (Sass)

*Znajomość NPM, React, Vue.js, TypeScript, Webpack, Gulp jest dla nas dodatkowym atutem! :)

Aplikuj na stanowisko

Kontroler Finansowy


Jeśli:

  • posiadasz wykształcenie wyższe ekonomiczne,
  • posiadasz doświadczenie na stanowisku analityka lub kontrolera (min. 2 lata),
  • znasz MS Excel w stopniu zaawansowanym,
  • wykazujesz się samodzielnością w działaniu, bardzo dobrze organizujesz czas pracy,
  • cechujesz się otwartością, inicjatywą oraz proaktywnym podejściem do wykonywanych obowiązków,
  • wykazujesz się umiejętnością efektywnej komunikacji z osobami na różnych poziomach stanowisk,
  • potrafisz pracować pod presją czasu oraz prawidłowo określasz priorytety,
  • posiadasz zdolności analityczne oraz umiejętność szybkiego wyciągania wniosków.
  • mile widziana znajomość SQL i doświadczenie z bazami danych,
  • mile widziana znajomość rynku e-commerce,

Dołącz do Nas
#WorkHardPlayHard

Work Hard

  • przygotowywanie raportów KPI i P&L dla poszczególnych obszarów biznesowych,
  • analiza i raportowanie sprzedaży w poszczególnych serwisach i grupach produktowych,
  • przygotowywanie planów sprzedażowych,
  • współudział w procesie budżetowania,
  • rozwój systemów wewnętrznych i narzędzi kontrolingowych,
  • analiza danych rynkowych,
  • bieżące wsparcie zarządu spółki,
  • udział w procesach Due Diligence,

Aplikuj na stanowisko

Senior PR & Marketing Specialist


Jeśli:

  • posiadasz kilkuletnie doświadczenie w działaniach marketingowych i komunikacyjnych
  • posiadasz wiedzę na temat tworzenia, wdrażania i realizowania strategii marketingowych i wizerunkowych oraz nastawienie na efektywność prowadzonych kampanii
  • posiadasz doświadczenie w zakresie zarządzania projektami
  • dobrze orientujesz się w marketingu online
  • dobrze orientujesz się w branży modowej
  • znasz narzędzia do mierzenia efektów działań marketingowych
  • wykazujesz się kreatywnością, nieszablonowym sposobem myślenia, inicjatywą
  • jesteś samodzielny/a w działaniu

Dołącz do Nas
#WorkHardPlayHard

Work Hard

  • planowanie i realizacja strategii komunikacji oraz strategii działań marketingowych (online i offline) dla brandów modowych Grupy Domodi
  • budowanie świadomości marki wśród użytkowników
  • dbałość o spójny wizerunek
  • realizacja akcji promocyjnych
  • koordynowanie działań ATL i BTL (w tym kampanie w TV)
  • monitoring i analiza efektywności prowadzonych działań
  • pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z influencerami, mediami i partnerami biznesowymi
  • współpraca z innymi działami Grupy Domodi oraz firmami outsourcingowymi

Aplikuj na stanowisko

Head of Product Design


Jeśli:

  • posiadasz min. 3 letnie doświadczenie jako UX Designer, Product Designer lub w innej roli związanej z projektowaniem doświadczeń użytkowników
  • bardzo dobrze znasz branżę ecommerce, w tym posiadasz umiejętność projektowania spójnego doświadczenia klienta pomiędzy różnymi etapami leja konwersji
  • potrafisz biegle i świadomie projektować interfejsy użytkownika, projektować makiety i prototypy high fidelity
  • posiadasz wyczucie, na poziomie ogółu jak i detalu, tego jaki wpływ mają Twoje decyzje projektowe na trafną interpretację interfejsu przez użytkownika
  • wykazujesz się dojrzałym podejściem do procesu projektowego i poczuciem odpowiedzialności za rozwój powierzonych produktów oraz rozumiesz wpływ zagadnień biznesowych i technologicznych na projekt
  • biegle dobierasz i używasz narzędzi UX/warszatowych na różnych etapach procesu projektowego
  • czujesz, że świetnie dogadujesz się z innymi
  • posiadasz wiedzę na temat metod badawczych - ilościowych i jakościowych
  • wykazujesz się umiejętnościami analitycznymi i znajomością narzędzi służących do analizy zachowań użytkowników, a także metodami weryfikowania hipotez produktowych (np testy A/B)
  • posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • twoim dodatkowym atutem będzie znajomość branży fashion lub home&decor

Work Hard

  • powierzymy Ci odpowiedzialność za cały obszar Product Design oraz zespół grafików i Specjalistów UX
  • możliwość tworzenia, optymalizacji i realny wpływ na największe e-commercowe marketplace'y w Polsce w branży Fashion (domodi.pl, allani.pl) i Home&Decor (homebook.pl)
  • prowadzenie projektów opartych o najnowsze technologie i trendy
  • praca w twórczej atmosferze, w zgranej ekipie zajaranych ludzi, pasjonujących się swoją pracą
  • duża samodzielność w działaniu
  • możliwość skupienia na kilku projektach, które będziesz rozwijać i badać również po wdrożeniu

Aplikuj na stanowisko

Performance & Social Media Specialist


Opis stanowiska:

  • Samodzielne planowanie, tworzenie i optymalizacja kampanii efektywnościowych w mediach społecznościowych
  • Analiza efektywności internetowych kampanii reklamowych, optymalizacją wyników kampanii pod ROI
  • Opracowywanie raportów
  • Redagowanie oraz przygotowywanie materiałów reklamowych
  • Przeprowadzanie samodzielnych analiz rynku
  • Wsparcie zespołu w innych działaniach z zakresu marketingu internetowego

Wymagania:

  • Doświadczenie w zarządzaniu i optymalizacji kampanii internetowych (Facebook Ads)
  • Doświadczenie w realizacji kampanii sprzedażowych (e-commerce.
  • Dobra znajomość narzędzi analitycznych Google Analytics
  • Dobra znajomość narzędzi reklamowych Facebooka (Ads Manager, Power Editor, Audience Insigts, Campaign
  • Planner, Facebook App Analytics)
  • Umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków
  • Dobra znajomość Excela
  • Zainteresowanie marketingiem, nowymi formami reklamy i trendami w Internecie
  • Dobra organizacja pracy i samodzielność w realizowaniu celów biznesowych
  • Mile widziane doświadczenie w pracy z Facebook Marketing Partners
  • Mile widziane doświadczenie związane z koordynowaniem prac zespołu

Aplikuj na stanowisko

.NET Developer


Nasze oczekiwania:

  • Znajomość powyższych technologii
  • Znajomość: .NET framework, C#, ASP.NET MVC, HTML, MS SQL, Java Script
  • Umiejętności organizacyjne, analityczne myślenie oraz umiejętność rozwiazywania problemów,
  • Doświadczenie w programowaniu .NET

Mile widziane:

  • Znajomość: Entity framework, RabbitMQ, Solr, Redis, ASP.NET WebAPI, Jenkins

Aplikuj na stanowisko

Key Account Manager


Oczekiwany profil:

  • Ugruntowane doświadczenie w sprzedaży B2B (mile widziane doświadczenie w branży e-commerce)
  • Nastawienie na sukces i umiejętności negocjacyjne
  • Umiejętność aktywnego słuchania i badania potrzeb klientów
  • Łatwość nawiązywania kontaktu i budowania długofalowych relacji z klientami
  • Proaktywna postawa i wytrwałość w dążeniu do celu
  • Znajomość  języka angielskiego (w przypadku współpracy z markami – bardzo dobra znajomość i doświadczenie w prowadzeniu spotkań biznesowych w jęz. angielskim)
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość zasad funkcjonowania sklepów internetowych i wykorzystywanych przez nich sposobów promocji w internecie

Kluczowe zadania:

  • Twoim zadaniem będzie pozyskiwanie i utrzymywanie relacji z kolejnymi partnerami Grupy Domodi w obszarze fashion (serwisy allani.pl i domodi.pl) – sklepami internetowymi oferującymi produkty z kategorii moda 
  • Budowanie profesjonalnych relacji z klientami oraz budowanie pozycji i pozytywnego wizerunku serwisu wśród klientów, możliwość specjalizacji w obszarze współpracy z dużymi markami fashion w Polsce i za granicą
  • Optymalizowanie wraz z partnerami opłacalności współpracy z serwisami, edukacja sklepów w obszarze wykorzystywanych w Grupie Domodi narzędzi służących optymalizacji tej współpracy
  • Sprzedaż niestandardowych produktów i usług Domodi/Allani partnerom
  • Monitorowanie rynku e-commerce

Aplikuj na stanowisko

Product Owner


Odpowiedzialność:

  • Dbanie o klarowną wizję rozwoju serwisów, tworzenie planu realizacji tej wizji oraz wyznaczanie KPI obrazujących zwiększenie wartości produktu
  • Zarządzanie backlogiem produktu
  • Stała współpraca z zespołem developerskim
  • Bieżący kontakt z interesariuszami: zarządem i przedstawicielami działów biznesowych
  • Monitorowanie poziomu zrozumienia celów w zespołach developerskich
  • Optymalizowanie wewnętrznych procesów w dziale

Oczekiwania:

  • Ugruntowane doświadczenie jako Product Owner
  • Praktyczna umiejętność pracy w Scrumie
  • Znajomość produktów e-commercowych
  • Przygotowanie do pracy z zespołami developerskimi
  • Umiejętność logicznego myślenia oraz szybkiego podejmowania decyzji i brania odpowiedzialności za nie
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne, umiejętność jednoznacznego wyrażania swoich opinii
  • Charyzma, umiejętność przekonywania do wizji oraz angażowania innych do wspólnych działań

Aplikuj na stanowisko

Copywriter


 

Zadania:

  • przygotowywanie contentu do serwisu homebook.pl
  • tworzenie artykułów inspiracyjnych i poradnikowych w kategorii wystrój wnętrz, budowa i remont itp. (elastycznie podchodzimy do powierzanych zadań)
  • redagowanie treści i całościowe przygotowywanie artykułów na stronę internetową;
  • bezpośrednia współpraca z działem content marketingu homebook.pl w zakresie dodatkowych usług copywriterskich

Kogo szukamy? 
Osób piszących artykuły o tematyce wnętrzarskiej oraz osób piszących na potrzeby content marketingu. Zakres pisanych tekstów m.in. opisy kategorii produktowych, artykuły sponsorowane dla kluczowych klientów, artykuły poradnikowe. Szukamy osób niekoniecznie z dużym doświadczeniem, ale zainteresowanych tematyką wnętrz.

Czego oczekujemy? 
Otwartości, komunikatywności, pozytywnego nastawienia i lekkiego pióra. Bardzo mile widziane doświadczenie.

Co oferujemy?
Pracę zdalną, elastyczną. Współpracę długoterminową. Ilość tekstów dopasowaną pod copywritera i jego indywidualnych możliwości.

Aby zweryfikować umiejętności pisarskie prosimy o nadsyłanie portfolio. Ważne, aby nadesłane teksty były związane z tematyką wnętrz.

Aplikuj na stanowisko

Key Account Manager - Homebook.pl


Homebook.pl to cześć firmy Domodi Sp. z o.o. (operatora serwisów homebook.pl, domodi.pl oraz allani.pl), wchodzącej w skład Grupy Wirtualna Polska.


Tworzymy nowoczesną platformę internetową, skupiającą entuzjastów i profesjonalistów projektowania wnętrz. Posiadamy ponad 2,5 miliona unikalnych użytkowników. Inspirujemy zdjęciami wnętrz domów, mieszkań oraz ogrodów. Doradzamy w zakupach i udzielamy porad, dzięki współpracy z architektami i projektantami. Realizacje i projekty architektów, tworzące dział Inspiracje na Homebook.pl są największą bazą polskich aranżacji wnętrz.

 

Współpracujemy z największymi markami z kategorii wyposażenia wnętrz.
 

Powierzymy Ci następujące zadania:

  • Współpracujemy z takimi markami jak Ikea, Leroy Merlin, Meble Agata, Black Red White, Meble VOX, Siemens, RTVeuroAGD, Saturn, Media Expert i wiele innych. Twoim zadaniem będzie pozyskiwanie i utrzymywanie relacji z kolejnymi partnerami serwisu homebook.pl - sklepami internetowymi oferującymi produkty wyposażenia wnętrz
  • Budowanie profesjonalnych relacji z klientami oraz budowanie pozycji i pozytywnego wizerunku serwisu wśród klientów
  • Optymalizowanie wraz z partnerami opłacalności współpracy z serwisem homebook.pl
  • Monitorowanie rynku wyposażenia wnętrz

Od kandydatów oczekujemy:

  • Ugruntowane doświadczenie w sprzedaży usług B2B (mile widziane doświadczenie w branży e-commerce)
  • Nastawienie na sukces i umiejętności negocjacyjne
  • Umiejętność aktywnego słuchania i badania potrzeb klientów
  • Łatwość nawiązywania kontaktu i budowania długofalowych relacji z klientami
  • Proaktywna postawa i wytrwałość w dążeniu do celu
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość zasad funkcjonowania sklepów internetowych i wykorzystywanych przez nich sposobów promocji w internecie

Oferujemy:

  • Współpracę w formie, którą preferujesz
  • Atrakcyjne wynagrodzenie składające się ze stałej podstawy oraz systemu prowizyjnego
  • Pakiet medyczny (enel-med) oraz kafeteryjny system benefitów, w tym kartę Multisport
  • Elastyczne godziny pracy
  • Bardzo przyjazne warunki pracy (organizujemy turniej piłkarzyków, wczoraj nasza firmowa drużyna bowlingowa stanęła na podium w Biznesowej Lidze!!, w sezonie robimy grilla w ogrodzie, a cały rok mamy dostęp do świeżych owoców i przekąsek)
  • Pracę w zespole, który tworzy z sukcesem kolejną firmę z branży e-commerce

Aplikuj na stanowisko

Nie ma interesującego Cię stanowiska?
Napisz kilka słów o sobie i wyślij do nas CV: praca@domodi.pl