1. Praca

Praca

Interesujesz się modą, marketingiem, internetem lub technologią?
Zostań częścią zespołu największego modowego e-commerce w Polsce już dziś!
Tutaj znajdziesz aktualne oferty pracy w Domodi.

Młodszy specjalista ds. contentu - Homebook.pl


Poszukujemy nowej osoby do współpracy przy tworzeniu serwisu homebook.pl. Nowa osoba będzie pracowała w trzyosobowym zespole, odpowiedzialnym za jakość (mapowanie, tagowanie produktów)

Zadania: 
Stanowisko jest związane z mapowaniem produktów naszych partnerów (sklepy z artykułami wyposażenia wnętrz) z kategoriami w naszym serwisie oraz z tagowaniem tych produktów. W praktyce oznacza to pracę z online’owym katalogiem produktów wyposażenia wnętrz, więc mile widziane są zainteresowania tematyką lub brak przeciwwskazań do zajmowania się tą materią :) Praca jest łatwa do nauki i przyjemna, nie wymagamy doświadczenie, a jedynie zaangażowania, sumienności i skrupulatności.

Oczekiwania: 
- dyspozycyjność od pn do pt 8h dziennie,
- skrupulatność, koncentracja na szczegółach,
- zaangażowanie i pozytywne nastawienie,

Oferujemy:
- stałą współpracę w przyjaznej atmosferze,
- darmowe napoje, słodycze, owoce i przekąski :)
- udział w eventach integracyjnych, w sezonie letnim organizujemy także grille na naszym ogrodzie :)
- po okresie próbnym: pakiet benefitów - opieka medyczna oraz system MyBenefit
 

Aplikuj na stanowisko

Product Owner


Pracujemy w scrumie. Mamy bezpośredni wpływ na rozwój serwisów odwiedzanych przez miliony użytkowników oraz aplikacji mobilnych, z których aktywnie korzystają setki tysięcy osób (rozwijamy zarówno produkty desktopowe, jak i mobilne. ) Pracujemy w najnowszych technologiach. 

Odpowiedzialność:

  • Dbanie o klarowną wizję rozwoju serwisów, tworzenie planu realizacji tej wizji oraz wyznaczanie KPI obrazujących zwiększenie wartości produktu
  • Zarządzanie backlogiem produktu
  • Stała współpraca z zespołem developerskim
  • Bieżący kontakt z interesariuszami: zarządem i przedstawicielami działów biznesowych
  • Monitorowanie poziomu zrozumienia celów w zespołach developerskich
  • Optymalizowanie wewnętrznych procesów w dziale

Oczekiwania:

  • Ugruntowane doświadczenie jako Product Owner
  • Praktyczna umiejętność pracy w Scrumie
  • Znajomość produktów e-commercowych
  • Przygotowanie do pracy z zespołami developerskimi
  • Umiejętność logicznego myślenia oraz szybkiego podejmowania decyzji i brania odpowiedzialności za nie
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne, umiejętność jednoznacznego wyrażania swoich opinii
  • Charyzma, umiejętność przekonywania do wizji oraz angażowania innych do wspólnych działań

Oferujemy:

  • Pracę w 20-osobowym dziale IT dynamicznie rozwijającej się firmy. W całej firmie zatrudniamy ponad 100 osób.
  • Bardzo dobre warunki współpracy
  • Współpracę w formie, którą preferujesz, w pełnym wymiarze etatu
  • Pakiet medyczny [EnelMed] oraz kafeteryjny system benefitów, w tym kartę Multisport
  • Elastyczne godziny pracy
  • Bardzo przyjazne warunki pracy [organizujemy turnieje piłkarzyków, mamy firmową drużyne bowlingową oraz ekipę górską, w sezonie robimy grilla w ogrodzie, a cały rok mamy szafę pełną przekąsek i automat z napojami]
  • Pracę w zespole, który tworzy z sukcesem kolejną firmę z branży e-commerce

Aplikuj na stanowisko

Specjalista ds. Marketingu Wizerunkowego i PR


Odpowiedzialność:

  • Planowanie i rozwój działań komunikacyjnych marki Domodi
  • Pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z influencerami, mediami i partnerami biznesowymi
  • Tworzenie media-planu i kalendarza komunikacyjnego
  • Tworzenie artykułów, informacji prasowych i innych tekstów firmowych
  • Organizacja eventów
  • Współpraca przy tematach związanych z komunikacją wewnętrzną w firmie

Oczekujemy:

  • Doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu akcji marketingowych i PRowych
  • Umiejętności nawiązywania relacji z mediami, kontaktów w środowisku mediowym, umiejętności networkingowych
  • Dobrej orientacji w online marketingu
  • Lekkiego pióra, umiejętności tworzenia tekstów pod określony cel biznesowy
  • Swobodnej komunikacji w języku angielskim
  • Wysokiego  poziomu entuzjazmu, proaktywności oraz umiejętność przekonywania innych do własnych inicjatyw
  • Szerokiego zainteresowania marketingiem, podążania za trendami, zarażania pasją marketingową innych
  • Umiejętności wdrażania projektów marketingowych, nastawienia na efektywność prowadzonych kampanii

Oferujemy:

  • Bardzo dobre warunki współpracy
  • Współpracę w formie, którą preferujesz, w pełnym wymiarze etatu
  • Pakiet medyczny [EnelMed] oraz kafeteryjny system benefitów, w tym kartę Multisport
  • Elastyczne godziny pracy
  • Bardzo przyjazne warunki pracy [organizujemy turnieje piłkarzyków, mamy firmową drużyne bowlingową oraz ekipę górską, w sezonie robimy grilla w ogrodzie, a cały rok mamy szafę pełną przekąsek i automat z napojami]
  • Pracę w zespole, który tworzy z sukcesem kolejną firmę z branży e-commerce

Aplikuj na stanowisko

Specjalista/ka ds. Administracji


W Dziale Administracji:

  • Ogarniamy biurową rzeczywistość: dzięki nam każdy może pić taką herbatę jaką lubi, szafki są pełne przekąsek, kosze pełne owoców  i niczego nikomu nie brakuje, a obiady prawie zawsze dostarczane są na czas :)
  • Zajmujemy się obiegiem dokumentów, żeby zawsze wszystko trafiło tam, gdzie powinno i żeby nikomu nie zginął żaden list ani paczka (nawet z Zalando)
  • Rozliczamy delegacje, organizujemy wyjazdy służbowe
  • Zajmujemy się sprawami pracowniczymi i kadrowymi: przygotowujemy umowy, pilnujemy, żeby wszyscy otrzymali należne im benefity, rozwiązujemy problemy pracownicze
  • Współpracujemy z kadrami i księgowością
  • Płacimy i wystawiamy wszystkie faktury
  • Organizujemy imprezy integracyjne. Są legendarne!

Oczekujemy:

  • Doświadczenia na podobnym stanowisku , zwłaszcza w zakresie zarządzania obiegiem dokumentów w firmie oraz realizowania płatności w spółce
  • Bardzo dobrej organizacji pracy i umiejętności ustawiania priorytetów
  • Umiejętności budowania relacji biznesowych
  • Orientacji na rozwiązywanie problemów i umiejętność dostrzegania obszarów do usprawnień
  • Nastawienie na optymalizację swojej pracy i wdrażanie narzędzi systematyzujących pracę
  • Elastyczności,  pozytywnej energii i zapału do pracy

Oferujemy:

  • Pracę w 3-osobwym Dziale Administarcji dynamicznie rozwijającej się firmy. W całej firmie zatrudniamy ponad 100 osób
  • Współpracę w formie, którą preferujesz, w pełnym wymiarze etatu
  • Pakiet medyczny [EnelMed] oraz kafeteryjny system benefitów, w tym kartę Multisport
  • Elastyczne godziny pracy
  • Bardzo przyjazne warunki pracy [organizujemy turnieje piłkarzyków, mamy firmową drużyne bowlingową oraz ekipę górską, w sezonie robimy grilla w ogrodzie, a cały rok mamy szafę pełną przekąsek i automat z napojami]
  • Pracę w zespole, który tworzy z sukcesem kolejną firmę z branży e-commerce

Aplikuj na stanowisko

Specjalista Help Desk


Odpowiedzialność:

  • Całościowa odpowiedzialność za obszar helpdesk w 100 osobowej firmie
  • Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników firmy oraz udzielanie im wsparcia technicznego
  • Zarządzanie stanem magazynowym oraz środkami trwałymi IT w spółce
  • Zamawianie, instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania
  • Optymalizacja procesów helpdeskowych, ustalanie procedur postępowania oraz monitorowanie poprawności ich działania
  • Współpraca z zespołem Administratorów przy rozwiązywaniu nadsyłanych zleceń
  • Opieka nad stażystami w zespole Help Desk

Oczekiwania:

 

  • Ugruntowanego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • Wykształcenia przygotowującego do pracy w obszarze technicznym
  • Zaawansowanej znajomości pakietu Microsoft Office
  • Praktycznej znajomości systemów Windows
  • Podstawowej znajomość protokołów TCP/IP
  • Umiejętności konfigurowania urządzeń peryferyjnych
  • Znajomości budowy i konfiguracji komputerów stacjonarnych i laptopów
  • Chęci zaangażowania się w pracę w obszarze helpdesk w perspektywie długoterminowej
  • Samodzielności i procesowego zarządzania swoim obszarem odpowiedzialności
  • Umiejętności interpersonalnych i zapału do pracy w obszarze helpdesk

 

Oferujemy:

  • Pracę w 20-osobowym dziale IT dynamicznie rozwijającej się firmy. W całej firmie zatrudniamy ponad 100 osób.
  • Współpracę w formie, którą preferujesz, w pełnym wymiarze etatu
  • Pakiet medyczny [EnelMed] oraz kafeteryjny system benefitów, w tym kartę Multisport
  • Elastyczne godziny pracy
  • Bardzo przyjazne warunki pracy [organizujemy turnieje piłkarzyków, mamy firmową drużyne bowlingową oraz ekipę górską, w sezonie robimy grilla w ogrodzie, a cały rok mamy szafę pełną przekąsek i automat z napojami]
  • Pracę w zespole, który tworzy z sukcesem kolejną firmę z branży e-commerce

Aplikuj na stanowisko

Frontend Developer


Mamy bezpośredni wpływ na rozwój serwisów odwiedzanych przez miliony użytkowników oraz aplikacji mobilnych, z których aktywnie korzystają setki tysięcy osób (rozwijamy zarówno produkty desktopowe, jak i mobilne.) Pracujemy w najnowszych technologiach. 

Opis stanowiska:

  • Szukamy kolejnej osoby, która nie boi się podjąć wyzwania i będzie współtworzyć serwisy odwiedzane już teraz przez miliony osób
  • Projektowanie i tworzenie interfejsów dla aplikacji webowych
  • Aplikacje są tworzone w C# (ASP.NET MVC), JavaScript (jQuery, Vue.js, React), CSS (Sass)
  • Oferujemy ambitną pracę w bardzo mocnym zespole
  • Pracujemy ze wsparciem ze strony grafika oraz UX designera
  • Będziesz mieć duży wpływ na produkt i internet
  • Nie będziesz się zmagać ze żmudnymi procedurami

Oczekujemy:

  • Minimum dwóch lat doświadczenia w tworzeniu przyjaznych interfejsów
  • Bardzo dobrej znajomość: HTML, CSS (preprocesory jak LESS, SASS),  JavaScript (vanilla, jQuery)
  • Mile widziana znajomość: NPM, React, Vue.js, TypeScript, Webpack, Gulp
  • Znajomości trendów w webdesignie
  • Koncentracji na estetyce interfejsów
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w Scrumie
  • Nastawienie na współpracę
  • Umiejętność rozwiazywania problemów, kreatywne myślenie

Oferujemy:

  • Pracę w 20-osobowym dziale IT dynamicznie rozwijającej się firmy. W całej firmie zatrudniamy ponad 100 osób.
  • Bardzo dobre warunki współpracy
  • Współpracę w formie, którą preferujesz, w pełnym wymiarze etatu
  • Pakiet medyczny [EnelMed] oraz kafeteryjny system benefitów, w tym kartę Multisport
  • Elastyczne godziny pracy
  • Bardzo przyjazne warunki pracy [organizujemy turnieje piłkarzyków, mamy firmową drużyne bowlingową oraz ekipę górską, w sezonie robimy grilla w ogrodzie, a cały rok mamy szafę pełną przekązsek i automat z napojami]
  • Pracę w zespole, który tworzy z sukcesem kolejną firmę z branży e-commerce

Aplikuj na stanowisko

.NET Developer


DOMODI (Domodi.pl, Allani.pl, Homebook.pl) z siedzibą we WROCŁAWIU poszukuje najlepszych .NET DEVELOPERÓW!

tworzymy 3 serwisy, które zmieniają polski internet w zakresie mody i wyposażenia wnętrz. Jesteśmy częścią Grupy Wirtualna Polska. Nasze serwisy odwiedza ponad 7 milionów użytkowników miesięcznie, którzy generują kilkadziesiąt milionów odsłon.

Pracujemy w scrumie. Mamy bezpośredni wpływ na rozwój serwisów odwiedzanych przez miliony użytkowników oraz aplikacji mobilnych, z których aktywnie korzystają setki tysięcy osób (rozwijamy zarówno produkty desktopowe, jak i mobilne.

Pracujemy w najnowszych technologiach:

- MVC 5

- SQL Server 2016

- .NET Framework 4.6

- Visual Studio 2017

- C# 6

- Solr 5

 

Nasze oczekiwania:

- Znajomość powyższych technologii

- Znajomość: .NET framework, C#, ASP.NET MVC, HTML, MS SQL, Java Script

- Umiejętności organizacyjne, analityczne myślenie oraz umiejętność rozwiazywania problemów,

-  Doświadczenie w programowaniu .NET

 

Mile widziane:

Znajomość: Entity framework, RabbitMQ, Solr, Redis, ASP.NET WebAPI, Jenkins

 

Co możemy Tobie zaoferować?
- stałą współpracę w formie, którą preferujesz (kontrakt, umowa o pracę i in.),
- bezpłatny pakiet prywatnej opieki medycznej, system kafeteryjny MyBenefit (w tym kartę Multisport),
- elastyczne godziny pracy,
- bardzo przyjazne warunki pracy (organizujemy turnieje piłkarzyków, w sezonie robimy grilla w ogrodzie, przez cały rok mamy szafę pełną słodyczy, owoce i automat z napojami)
- naukę w zespole, który tworzy z sukcesem kolejną firmę z branży e-commerce

Aplikuj na stanowisko

IT Manager


Pracujemy w scrumie. Mamy bezpośredni wpływ na rozwój serwisów odwiedzanych przez miliony użytkowników oraz aplikacji mobilnych, z których aktywnie korzystają setki tysięcy osób (rozwijamy zarówno produkty desktopowe, jak i mobilne. ) Pracujemy w najnowszych technologiach. 

Opis stanowiska:

  • Koordynowanie pracy developerów, product ownerów, testerów, administratorów
  • Zapewnianie realizacji projektów zgodnie z roadmapą
  • Zarządzanie projektami, optymalizowanie procesów w dziale IT
  • Wspieranie innowacji w zakresie procesów i technologii
  • Budowanie zespołu, wdrażanie narzędzi wspierających rozwój pracowników
  • Rozwój kultury feedbacku, dbanie o wysoką motywację w dziale
  • Utrzymywanie efektywnej komunikacji wewnątrz działu, z innymi jednostkami firmy oraz z zarządem

Wymagania:

  • Wysoki poziom umiejętności liderskich poparty ugruntowanym doświadczeniem w przewodzeniu zespołom IT
  • Doświadczenie w zarządzaniu projektami IT oraz praktyczna wiedza nt. zwinnych metodyk zarządzania
  • Świadomość biznesowa, strategiczne myślenie o produkcie
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • Bardzo dobre umiejętności organizacyjne, analityczne myślenie oraz umiejętność rozwiazywania problemów
  • Mile widziany background technologiczny

Oferujemy:

  • Pracę w 20-osobowym dziale IT dynamicznie rozwijającej się firmy. W całej firmie zatrudniamy ponad 100 osób.
  • Bardzo dobre warunki współpracy
  • Współpracę w formie, którą preferujesz, w pełnym wymiarze etatu
  • Pakiet medyczny [EnelMed] oraz kafeteryjny system benefitów, w tym kartę Multisport
  • Elastyczne godziny pracy
  • Bardzo przyjazne warunki pracy [organizujemy turnieje piłkarzyków, mamy firmową drużyne bowlingową oraz ekipę górską, w sezonie robimy grilla w ogrodzie, a cały rok mamy szafę pełną przekązsek i automat z napojami]
  • Pracę w zespole, który tworzy z sukcesem kolejną firmę z branży e-commerce

Aplikuj na stanowisko

Prezenter/Prezenterka Domodi TV


Spędzasz na youtube wolne wieczory, na bieżąco śledzisz nowinki ze świata mody i urody, a może nawet masz swój własny kanał? Jeśli dodatkowo obserwujesz trendy w branży mediów społecznościowych i video marketingu to super!

Kogo poszukujemy?

  • pozytywnej, młodej i energicznej osoby z Wrocławia lub okolic
  • dla której Youtube jest niemal drugim domem ;)
  • osoby, która czuje się jak ryba w wodzie przed kamerą, jest komunikatywna, z łatwością opowiada o modzie lub urodzie i zakupach 
  • zaangażowanej w to co robi
  • z doświadczeniem albo dopiero stawiającej pierwsze kroki w videoblogowaniu
  • mile widziane podstawowe umiejętności w zakresie filmowania, realizowania i montowania

Oferujemy:

  • zbudowanie swojej marki osobistej na youtube
  • zaangażowanie w projekt realizowany przez jedną z największych marek z branży mody i zakupów w Polsce w internecie
  • pracę we Wrocławiu w elastycznych godzinach (od poniedziałku do piątku)
  • wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia

Jeśli o modzie, urodzie i zakupach możesz opowiadać godzinami, ta praca jest dla Ciebie!
Wyślij nam swoje cv i próbkę materiału (max. 5 min nagrania video na dowolny temat związany z modą).

Czekamy na Twoje zgłoszenie!
NAPISZ DO NAS : fashion.marketing@domodi.pl (w temacie wiadomości: domodi tv 4/2017)

Aplikuj na stanowisko

Nie ma interesującego Cię stanowiska?
Napisz kilka słów o sobie i wyślij do nas CV: praca@domodi.pl