Sukienka na pierwsze urodziny

Sukienka na pierwsze urodziny - sprawdź nasze produkty

  • Sukienka Born2be midi w serek trapezowa z krótkim rękawem w kwiaty  - zdjęcie produktu

    Liliowo-Niebieska Sukienka Ginoraris Born2be Odzież

    59.99 zł 79.99 zł
    Sukienka Ginoraris udekorowana wzorem w malownicze kwiaty. Z trójkątnym dekoltem oraz krótkimi rękawami. O rozkloszowanym fasonie i długości midi. Udekorowana falbankami przy dolnych krawędziach - nadają sukience zwiewności. Z gumką tworzącą wcięcie w talii. Nieco przedłużona z tyłu. Bez podszewki. Szerokość w pasie po rozciągnięciu: S/M = 103 cm, L/XL = 109 cm. Połącz ją z delikatnymi akcesoriami, dzięki którym będzie mogła grać pierwsze skrzypce w stylizacji!
  • Sukienka Ella Boo - Eye For Fashion - zdjęcie produktu

    Elegancka sukienka z kontrastową wstawką Ella Boo E-20AW-2009 Ella Boo Eye For Fashion

    656.00 zł
    Ta elegancka sukienka z kolekcji Ella Boo na pierwszy rzut oka robi wrażenie skromnej i prostej. Linia lekko dopasowana do ciała, długość do kolana, rękaw za łokieć i skromny dekolt w kształcie łódki. To tylko pierwsze wrażenie, bo już po chwili zachwyci Cię oryginalna dekoracja, która przypomina taśmę biegnącą wzdłuż jednego boku, zakończoną kokardą na ramieniu. Ten długi, pionowy, kontrastowy element pięknie wysmukla sylwetkę, a delikatne, asymetryczne, poziome fałdki na wysokości talii maskują ewentualne dodatkowe centymetry na brzuchu. Kontrastowa kokarda zamocowana na ramieniu przechodzi na tył sukni, a wykończenia rękawów w kolorze taśmy zamykają kompozycje kolorystyczną. Sukienka ta uszyta jest na podszewce i zapina się na kryty zamek na plecach. Podkreśl jej szyk i klasę eleganckimi czółenkami na wysokim obcasie i prostą kopertówką.
  • Sukienka Ella Boo - Eye For Fashion - zdjęcie produktu

    Elegancka sukienka z kontrastową wstawką Ella Boo E-20AW-2009 Ella Boo Eye For Fashion

    656.00 zł
    Ta elegancka sukienka z kolekcji Ella Boo na pierwszy rzut oka robi wrażenie skromnej i prostej. Linia lekko dopasowana do ciała, długość do kolana, rękaw za łokieć i skromny dekolt w kształcie łódki. To tylko pierwsze wrażenie, bo już po chwili zachwyci Cię oryginalna dekoracja, która przypomina taśmę biegnącą wzdłuż jednego boku, zakończoną kokardą na ramieniu. Ten długi, pionowy, kontrastowy element pięknie wysmukla sylwetkę, a delikatne, asymetryczne, poziome fałdki na wysokości talii maskują ewentualne dodatkowe centymetry na brzuchu. Kontrastowa kokarda zamocowana na ramieniu przechodzi na tył sukni, a wykończenia rękawów w kolorze taśmy zamykają kompozycje kolorystyczną. Sukienka ta uszyta jest na podszewce i zapina się na kryty zamek na plecach. Podkreśl jej szyk i klasę eleganckimi czółenkami na wysokim obcasie i prostą kopertówką.
  • Sukienka L'AF z długim rękawem z okrągłym dekoltem oversize  - zdjęcie produktu

    Rozkloszowana sukienka z motywem wachlarzy L`AF YVETTE Eye For Fashion

    649.00 zł
    Sukienek w naszych szafach nigdy dość! Modele o rozkloszowanym fasonie są wśród nich prawdziwym must have. Pięknie podkreślają atuty kobiecej sylwetki oraz pozwalają ukryć jej drobne mankamenty. Dodatkowo, w tym sezonie zachwycają nas niesamowitymi jesiennymi barwami. Sukienka Yvette z kolekcji L’AF to luźna i zwiewna sukienka, sięgająca przed kolana, która będzie idealnym ubiorem na ostatnie dni lata i pierwsze jesienne chwile. Zdobiona jest oryginalnym deseniem kolorowych wachlarzy na burgundowym tle, a subtelne wykończenie falbaną dodaje jej kobiecości i lekkości. Ma długie rękawy i zabudowany dekolt zapinany na guziczki, przez co doskonale sprawdzi się nawet na chłodną jesień. Wspaniale odnajdzie się na pierwszym jesiennym spacerze lub spotkaniu z przyjaciółmi. Do sukienki załóż wysokie szpilki lub wygodne botki na słupku z szeroką cholewką. Dobierz do niej także klasyczną kopertówkę lub torbę na cienkim łańcuszku. Ze względu na swój dość ozdobny charakter, sukienka nie potrzebuje towarzystwa biżuterii, możesz jednak postawić na delikatne kolczyki, które podkreślą kobiecość tej stylizacji. Model ten został wyprodukowany w Polsce z materiałów najwyższej jakości.
  • Sukienka Smlfashion.pl - www.smlfashion.pl - zdjęcie produktu

    Cerys rozkloszowana chabrowa sukienka, rękawek 3/4, mini, kolor - niebieski, rozmiar - s/m Smlfashion.pl www.smlfashion.pl

    39.99 zł
    Elegancka rozkloszowana sukienka. Prosta dopasowana góra pięknie komponuje się z rozkloszowanym dołem. Wykonana z elastycznej miękkiej i przyjemnej w dotyku dzianiny o charakterystycznej strukturze. PROSTE SUKIENKI to świetny wybór dla każdej kobiety. Charakteryzują się one klasycznym krojem i pasują na wiele okazji. Są niezwykle bezpiecznym wyborem, przy którym popełnienie modowej gafy jest bardzo rzadkim zjawiskiem! PROSTE SUKIENKI są bowiem niezwykle łatwe w stylizacji. Zestawić je możesz z wieloma akcesoriami, ponieważ dzięki prostemu krojowi i niewielkiej ilości zdobień, pasują do wielu dodatków [proste sukienki rozkloszowane] Rozmiar uniwersalny S/M Długość całkowita: 87 cm rękaw: 3/4. dekolt: okrągły długość spódnicy: mini wzór: gładki okazja: na co dzień, do szkoły, do pracy, na miasto, na wieczór, na imprezę, na randkę Sukienka nie posiada paska w zestawie. Skład: 96%poliester,4% elastan  Wymiary modelki: biodra: 92 talia: 71 biust: 88 wzrost: 165 [tanie sukienki sklep] PROSTE SUKIENKI zazwyczaj posiadają długość midi, co sprawia, że możesz je założyć zarówno na co dzień, jak i na formalne okazje! Ich gama kolorystyczna jest niezwykle bogata. Wśród PROSTYCH SUKIENEK spotkasz zarówno kolory stonowane, jak i te intensywne. Na biznesowe spotkania z pewnością lepiej sprawdzą się te pierwsze, za to na co dzień możesz postawić na nieco bardziej wyraziste odcienie! Dzięki nim ożywisz swój look i nadasz swojej stylizacji charakteru! Odkryj teraz najnowsze trendy modowe w sklepie online SMLFASHION.PL [https://smlfashion.pl/]! Znajdź idealną stylizację na każdą okazję w naszym sklepie.  Zapraszamy również na inne propozycje bluzeczek [https://smlfashion.pl/12-bluzki-body-sweterki] i SUKIENEK [https://smlfashion.pl/15-sukienki-smlfashion]  www.smlfashion.pl [https://www.smlfashion.pl]
  • Sukienka Smlfashion.pl z długim rękawem w serek mini kopertowa  - zdjęcie produktu

    Casey seledynowa satynowa sukienka, kopertowa, długi rękaw, mini, dekolt, rozmiar - s/m, kolor - pistacja Smlfashion.pl www.smlfashion.pl

    79.99 zł
    Casey to piękna satynowa sukienka, w kolorze seledynowym/pistacjowym, wiązana w pasie. Sukienka posiada kopertowy dekolt oraz długi rękaw. Sukienka jest bardzo elegancka, klasyczna i posiada niebanalny kolor. [eleganckie sukienki butik] Sukienka ta to idealny wybór na każdą większą okazję. Jeśli chcesz się wyróżniać, a jednocześnie wyglądać elegancko to będzie strzał w dziesiątkę. Sukienka rozmiar uniwersalny, będzie pasować na rozmiar S/M. Sukienka posiada pasek, z satyny w zestawie. Sukienka z głębokim dekoltem, gumeczką w talii, oraz lekko dłuższym tyłem. SUKIENKI Z SATYNY to podkreślenie szyku, klasy plus elegancji, Wymiary: (mierzone na płasko, bez rozciągania +/- 3cm) * długość całkowita - 77 cm z przodu, z tyłu 82 cm * szerokość pod pachami - 40cm x 2 * szer. w talii - 30 cm x 2, rozciąga się do 40 cm * szer. biodra - luzno * Skład materiału: * 95% poliester * 5% elastan [sukienki kopertowe] wymiary modelki: biodra: 92 talia: 71 biust: 88 wzrost: 165 [eleganckie zielone sukienki] SATYNOWE SUKIENKI są ubraniem przeznaczonym na bardziej wystawne okazje, niż na co dzień. Błysk zdecydowanie lepiej sprawdza się na salonach, niż podczas spaceru w parku. Jeżeli więc planowałaś kupić satynową sukienkę do codziennego użytku, np. pracy czy na uczelnię - zrezygnuj z tego pomysłu, gdyż w takich okolicznościach Twoja kreacja się nie obroni. Za to NA WYSTAWNY BANKIET, ROMANTYCZNĄ KOLACJĘ, STUDNIÓWKĘ, WIGILIĘ BĄDŹ SYLWESTRA, KREACJA Z SATYNY MOŻE OKAZAĆ SIĘ STRZAŁEM W DZIESIĄTKĘ! Przyciągnie wzrok wszystkich gości, a Ty staniesz się gwiazdą wieczoru. Specyficzny materiał robi swoje, więc pozwól grać takiej sukience pierwsze skrzypce w Twoim looku. Odkryj teraz najnowsze trendy modowe w sklepie online SMLFASHION.PL [https://smlfashion.pl/]! Znajdź idealną stylizację na każdą okazję w naszym sklepie.  Zapraszamy również na inne propozycje bluzeczek i SUKIENEK [https://smlfashion.pl/15-sukienki-smlfashion]  www.smlfashion.pl [https://www.smlfashion.pl]
  • Sukienka Guess z krótkimi rękawami czerwona  - zdjęcie produktu

    Sukienka damska Guess Saskia Dress (W1GK14K3PP2-G5B5) Guess Sneaker Peeker

    269.00 zł 429.00 zł
    Marka odzieżowa Guess została stworzona w Los Angeles w 1981 roku przez czterech braci Marciano: Georgesa, Maurice'a, Paula. Bracia pochodzą z Francji, gdzie jeszcze w latach 70. założyli sieć sklepów pod szyldem MGA. Początkowo firma Guess produkowała ubrania z przetartego jeansu, który różnił się od tego prezentowanego przez konkurentów delikatnością i jasnym odcieniem. Kolekcje odniosły sukces, ale między braćmi pojawiły się pierwsze nieporozumienia. Podczas gdy Georges uważał, że produkty marki powinny być sprzedawane w ekskluzywnych sklepach, jego bracia planowali wprowadzenie kolekcji Guess do marketów np. KMart. Georges Marciano postanowił odejść ze spółki. W latach 80. Guess był jednym z najpopularniejszych producentów i dystrybutorów jeansów na świecie, a przy tym pierwszym, który lansował ich designerskie kolekcje. Początkowo produkcja dotyczyła mody damskiej, jednak już w 1983 roku powstały pierwsze linie jeansów męskich. Rok później na rynku pojawiły się zegarki Guess w kolekcji „Guess Steel” i „Guess Collection”. W tym samym czasie ukazała się również linia ubranek dla dzieci, „Baby Guess”, która dziś nosi nazwę „Guess Kids”. W latach 90. pojawiła się marka Guess Home, w ramach której sprzedawane były między innymi designerskie ręczniki łazienkowe oraz pościel pakowana w innowacyjny sposób w pokrowiec z tego samego materiału, dzięki czemu klientom łatwo było sprawdzić wzór. Działanie Guess Home zakończono wraz z nadejściem nowej dekady. Wiązało się to z kłopotami finansowymi spółki. Na horyzoncie pojawiła się poważna konkurencja, czyli denimowi giganci tacy jak Diesel, Tommy Hilfiger, Calvin Klein czy Gap. Osłabła zarówno popularność marki Guess, jak i jej pozycja na nowojorskiej giełdzie. Guess podniósł się na początku XXI wieku, po zaproponowaniu nowej polityki. Pojawiły się linie o szerokim asortymencie, których głównymi odbiorcami stali się młodzi dorośli. Twarzą nowych kolekcji została dziedziczka fortuny, Paris Hilton. W kolejnych latach produkty marki Guess zostały również wprowadzone do sklepów wyprzedażowych. Równocześnie pojawiła się luksusowa marka Guess'a, Marciano, początkowo dedykowana kobietom, a od 2006 również mężczyznom.
  • Sukienka Guess z okrągłym dekoltem mini  - zdjęcie produktu

    Sukienka damska Guess Samarah Dress (W1RK00K7UW2-G61E) Guess Sneaker Peeker

    235.00 zł 479.00 zł
    Marka odzieżowa Guess została stworzona w Los Angeles w 1981 roku przez czterech braci Marciano: Georgesa, Maurice'a, Paula. Bracia pochodzą z Francji, gdzie jeszcze w latach 70. założyli sieć sklepów pod szyldem MGA. Początkowo firma Guess produkowała ubrania z przetartego jeansu, który różnił się od tego prezentowanego przez konkurentów delikatnością i jasnym odcieniem. Kolekcje odniosły sukces, ale między braćmi pojawiły się pierwsze nieporozumienia. Podczas gdy Georges uważał, że produkty marki powinny być sprzedawane w ekskluzywnych sklepach, jego bracia planowali wprowadzenie kolekcji Guess do marketów np. KMart. Georges Marciano postanowił odejść ze spółki. W latach 80. Guess był jednym z najpopularniejszych producentów i dystrybutorów jeansów na świecie, a przy tym pierwszym, który lansował ich designerskie kolekcje. Początkowo produkcja dotyczyła mody damskiej, jednak już w 1983 roku powstały pierwsze linie jeansów męskich. Rok później na rynku pojawiły się zegarki Guess w kolekcji „Guess Steel” i „Guess Collection”. W tym samym czasie ukazała się również linia ubranek dla dzieci, „Baby Guess”, która dziś nosi nazwę „Guess Kids”. W latach 90. pojawiła się marka Guess Home, w ramach której sprzedawane były między innymi designerskie ręczniki łazienkowe oraz pościel pakowana w innowacyjny sposób w pokrowiec z tego samego materiału, dzięki czemu klientom łatwo było sprawdzić wzór. Działanie Guess Home zakończono wraz z nadejściem nowej dekady. Wiązało się to z kłopotami finansowymi spółki. Na horyzoncie pojawiła się poważna konkurencja, czyli denimowi giganci tacy jak Diesel, Tommy Hilfiger, Calvin Klein czy Gap. Osłabła zarówno popularność marki Guess, jak i jej pozycja na nowojorskiej giełdzie. Guess podniósł się na początku XXI wieku, po zaproponowaniu nowej polityki. Pojawiły się linie o szerokim asortymencie, których głównymi odbiorcami stali się młodzi dorośli. Twarzą nowych kolekcji została dziedziczka fortuny, Paris Hilton. W kolejnych latach produkty marki Guess zostały również wprowadzone do sklepów wyprzedażowych. Równocześnie pojawiła się luksusowa marka Guess'a, Marciano, początkowo dedykowana kobietom, a od 2006 również mężczyznom.
  • Sukienka Guess maxi na ramiączkach  - zdjęcie produktu

    Sukienka damska Guess Angelica Dress (W1GK1HWCX32-P87E) Guess Sneaker Peeker

    423.00 zł 799.00 zł
    Marka odzieżowa Guess została stworzona w Los Angeles w 1981 roku przez czterech braci Marciano: Georgesa, Maurice'a, Paula. Bracia pochodzą z Francji, gdzie jeszcze w latach 70. założyli sieć sklepów pod szyldem MGA. Początkowo firma Guess produkowała ubrania z przetartego jeansu, który różnił się od tego prezentowanego przez konkurentów delikatnością i jasnym odcieniem. Kolekcje odniosły sukces, ale między braćmi pojawiły się pierwsze nieporozumienia. Podczas gdy Georges uważał, że produkty marki powinny być sprzedawane w ekskluzywnych sklepach, jego bracia planowali wprowadzenie kolekcji Guess do marketów np. KMart. Georges Marciano postanowił odejść ze spółki. W latach 80. Guess był jednym z najpopularniejszych producentów i dystrybutorów jeansów na świecie, a przy tym pierwszym, który lansował ich designerskie kolekcje. Początkowo produkcja dotyczyła mody damskiej, jednak już w 1983 roku powstały pierwsze linie jeansów męskich. Rok później na rynku pojawiły się zegarki Guess w kolekcji „Guess Steel” i „Guess Collection”. W tym samym czasie ukazała się również linia ubranek dla dzieci, „Baby Guess”, która dziś nosi nazwę „Guess Kids”. W latach 90. pojawiła się marka Guess Home, w ramach której sprzedawane były między innymi designerskie ręczniki łazienkowe oraz pościel pakowana w innowacyjny sposób w pokrowiec z tego samego materiału, dzięki czemu klientom łatwo było sprawdzić wzór. Działanie Guess Home zakończono wraz z nadejściem nowej dekady. Wiązało się to z kłopotami finansowymi spółki. Na horyzoncie pojawiła się poważna konkurencja, czyli denimowi giganci tacy jak Diesel, Tommy Hilfiger, Calvin Klein czy Gap. Osłabła zarówno popularność marki Guess, jak i jej pozycja na nowojorskiej giełdzie. Guess podniósł się na początku XXI wieku, po zaproponowaniu nowej polityki. Pojawiły się linie o szerokim asortymencie, których głównymi odbiorcami stali się młodzi dorośli. Twarzą nowych kolekcji została dziedziczka fortuny, Paris Hilton. W kolejnych latach produkty marki Guess zostały również wprowadzone do sklepów wyprzedażowych. Równocześnie pojawiła się luksusowa marka Guess'a, Marciano, początkowo dedykowana kobietom, a od 2006 również mężczyznom.
  • Sukienka Guess w serek z długim rękawem mini  - zdjęcie produktu

    Sukienka damska Guess Nurseli Dress (W1RK09KAER2-JBLK) Guess Sneaker Peeker

    236.00 zł 429.00 zł
    Marka odzieżowa Guess została stworzona w Los Angeles w 1981 roku przez czterech braci Marciano: Georgesa, Maurice'a, Paula. Bracia pochodzą z Francji, gdzie jeszcze w latach 70. założyli sieć sklepów pod szyldem MGA. Początkowo firma Guess produkowała ubrania z przetartego jeansu, który różnił się od tego prezentowanego przez konkurentów delikatnością i jasnym odcieniem. Kolekcje odniosły sukces, ale między braćmi pojawiły się pierwsze nieporozumienia. Podczas gdy Georges uważał, że produkty marki powinny być sprzedawane w ekskluzywnych sklepach, jego bracia planowali wprowadzenie kolekcji Guess do marketów np. KMart. Georges Marciano postanowił odejść ze spółki. W latach 80. Guess był jednym z najpopularniejszych producentów i dystrybutorów jeansów na świecie, a przy tym pierwszym, który lansował ich designerskie kolekcje. Początkowo produkcja dotyczyła mody damskiej, jednak już w 1983 roku powstały pierwsze linie jeansów męskich. Rok później na rynku pojawiły się zegarki Guess w kolekcji „Guess Steel” i „Guess Collection”. W tym samym czasie ukazała się również linia ubranek dla dzieci, „Baby Guess”, która dziś nosi nazwę „Guess Kids”. W latach 90. pojawiła się marka Guess Home, w ramach której sprzedawane były między innymi designerskie ręczniki łazienkowe oraz pościel pakowana w innowacyjny sposób w pokrowiec z tego samego materiału, dzięki czemu klientom łatwo było sprawdzić wzór. Działanie Guess Home zakończono wraz z nadejściem nowej dekady. Wiązało się to z kłopotami finansowymi spółki. Na horyzoncie pojawiła się poważna konkurencja, czyli denimowi giganci tacy jak Diesel, Tommy Hilfiger, Calvin Klein czy Gap. Osłabła zarówno popularność marki Guess, jak i jej pozycja na nowojorskiej giełdzie. Guess podniósł się na początku XXI wieku, po zaproponowaniu nowej polityki. Pojawiły się linie o szerokim asortymencie, których głównymi odbiorcami stali się młodzi dorośli. Twarzą nowych kolekcji została dziedziczka fortuny, Paris Hilton. W kolejnych latach produkty marki Guess zostały również wprowadzone do sklepów wyprzedażowych. Równocześnie pojawiła się luksusowa marka Guess'a, Marciano, początkowo dedykowana kobietom, a od 2006 również mężczyznom.

Sukienki

Sukienki damskie stanowią kwintesencję każdej kobiecej szafy. Od małej czarnej, przez sukienki maxi w stylu hippie i koktajlowe modele w neonowych barwach, aż po subtelne, wizytowe, z koronki, jedwabiu lub tiulu – wszystkie swoje ulubione fasony znajdziesz w Domodi wśród niezliczonych propozycji setek marek modowych. Gdzie kupić najmodniejsze sukienki tego sezonu? W sklepach premium, w butikach online czy sieciówkach zebranych w serwisie Domodi. Sukienki Orsay, Sinsay czy Reserved znakomicie sprawdzą się w pracy lub na weselu. W Bonprix znajdziesz fantastyczne sukienki plus size i na każdą inną sylwetkę. Z kolei kobiece sukienki Michael Kors będą ponadczasową inwestycją w elegancki wizerunek. Niezależnie od tego, czy wybierasz się na kolację w restauracji, do biura czy też na wycieczkę, sukienka to zawsze świetny pomysł - trzeba tylko wiedzieć, jak wybrać najlepszą!

Wyszukaj podobne do "sukienka na pierwsze urodziny"

  • Sukienka biała Guess midi z długim rękawem z dekoltem w literę v  - zdjęcie produktu

    Sukienka damska Guess Baja Dress (W1RK85WDDE0-P05F) Guess Sneaker Peeker

    299.00 zł 669.00 zł
    Marka odzieżowa Guess została stworzona w Los Angeles w 1981 roku przez czterech braci Marciano: Georgesa, Maurice'a, Paula. Bracia pochodzą z Francji, gdzie jeszcze w latach 70. założyli sieć sklepów pod szyldem MGA. Początkowo firma Guess produkowała ubrania z przetartego jeansu, który różnił się od tego prezentowanego przez konkurentów delikatnością i jasnym odcieniem. Kolekcje odniosły sukces, ale między braćmi pojawiły się pierwsze nieporozumienia. Podczas gdy Georges uważał, że produkty marki powinny być sprzedawane w ekskluzywnych sklepach, jego bracia planowali wprowadzenie kolekcji Guess do marketów np. KMart. Georges Marciano postanowił odejść ze spółki. W latach 80. Guess był jednym z najpopularniejszych producentów i dystrybutorów jeansów na świecie, a przy tym pierwszym, który lansował ich designerskie kolekcje. Początkowo produkcja dotyczyła mody damskiej, jednak już w 1983 roku powstały pierwsze linie jeansów męskich. Rok później na rynku pojawiły się zegarki Guess w kolekcji „Guess Steel” i „Guess Collection”. W tym samym czasie ukazała się również linia ubranek dla dzieci, „Baby Guess”, która dziś nosi nazwę „Guess Kids”. W latach 90. pojawiła się marka Guess Home, w ramach której sprzedawane były między innymi designerskie ręczniki łazienkowe oraz pościel pakowana w innowacyjny sposób w pokrowiec z tego samego materiału, dzięki czemu klientom łatwo było sprawdzić wzór. Działanie Guess Home zakończono wraz z nadejściem nowej dekady. Wiązało się to z kłopotami finansowymi spółki. Na horyzoncie pojawiła się poważna konkurencja, czyli denimowi giganci tacy jak Diesel, Tommy Hilfiger, Calvin Klein czy Gap. Osłabła zarówno popularność marki Guess, jak i jej pozycja na nowojorskiej giełdzie. Guess podniósł się na początku XXI wieku, po zaproponowaniu nowej polityki. Pojawiły się linie o szerokim asortymencie, których głównymi odbiorcami stali się młodzi dorośli. Twarzą nowych kolekcji została dziedziczka fortuny, Paris Hilton. W kolejnych latach produkty marki Guess zostały również wprowadzone do sklepów wyprzedażowych. Równocześnie pojawiła się luksusowa marka Guess'a, Marciano, początkowo dedykowana kobietom, a od 2006 również mężczyznom.
  • Sukienka Guess bez rękawów mini  - zdjęcie produktu

    Sukienka damska Guess Aisha Dress (W1GK0HWDVE1-TWHT) Guess Sneaker Peeker

    371.00 zł 619.00 zł
    Marka odzieżowa Guess została stworzona w Los Angeles w 1981 roku przez czterech braci Marciano: Georgesa, Maurice'a, Paula. Bracia pochodzą z Francji, gdzie jeszcze w latach 70. założyli sieć sklepów pod szyldem MGA. Początkowo firma Guess produkowała ubrania z przetartego jeansu, który różnił się od tego prezentowanego przez konkurentów delikatnością i jasnym odcieniem. Kolekcje odniosły sukces, ale między braćmi pojawiły się pierwsze nieporozumienia. Podczas gdy Georges uważał, że produkty marki powinny być sprzedawane w ekskluzywnych sklepach, jego bracia planowali wprowadzenie kolekcji Guess do marketów np. KMart. Georges Marciano postanowił odejść ze spółki. W latach 80. Guess był jednym z najpopularniejszych producentów i dystrybutorów jeansów na świecie, a przy tym pierwszym, który lansował ich designerskie kolekcje. Początkowo produkcja dotyczyła mody damskiej, jednak już w 1983 roku powstały pierwsze linie jeansów męskich. Rok później na rynku pojawiły się zegarki Guess w kolekcji „Guess Steel” i „Guess Collection”. W tym samym czasie ukazała się również linia ubranek dla dzieci, „Baby Guess”, która dziś nosi nazwę „Guess Kids”. W latach 90. pojawiła się marka Guess Home, w ramach której sprzedawane były między innymi designerskie ręczniki łazienkowe oraz pościel pakowana w innowacyjny sposób w pokrowiec z tego samego materiału, dzięki czemu klientom łatwo było sprawdzić wzór. Działanie Guess Home zakończono wraz z nadejściem nowej dekady. Wiązało się to z kłopotami finansowymi spółki. Na horyzoncie pojawiła się poważna konkurencja, czyli denimowi giganci tacy jak Diesel, Tommy Hilfiger, Calvin Klein czy Gap. Osłabła zarówno popularność marki Guess, jak i jej pozycja na nowojorskiej giełdzie. Guess podniósł się na początku XXI wieku, po zaproponowaniu nowej polityki. Pojawiły się linie o szerokim asortymencie, których głównymi odbiorcami stali się młodzi dorośli. Twarzą nowych kolekcji została dziedziczka fortuny, Paris Hilton. W kolejnych latach produkty marki Guess zostały również wprowadzone do sklepów wyprzedażowych. Równocześnie pojawiła się luksusowa marka Guess'a, Marciano, początkowo dedykowana kobietom, a od 2006 również mężczyznom.
  • Guess sukienka z krótkimi rękawami z okrągłym dekoltem  - zdjęcie produktu

    Sukienka damska Guess Reyna Dress (W1GK0OWDXM0-G8U0) Guess Sneaker Peeker

    299.00 zł 529.00 zł
    Marka odzieżowa Guess została stworzona w Los Angeles w 1981 roku przez czterech braci Marciano: Georgesa, Maurice'a, Paula. Bracia pochodzą z Francji, gdzie jeszcze w latach 70. założyli sieć sklepów pod szyldem MGA. Początkowo firma Guess produkowała ubrania z przetartego jeansu, który różnił się od tego prezentowanego przez konkurentów delikatnością i jasnym odcieniem. Kolekcje odniosły sukces, ale między braćmi pojawiły się pierwsze nieporozumienia. Podczas gdy Georges uważał, że produkty marki powinny być sprzedawane w ekskluzywnych sklepach, jego bracia planowali wprowadzenie kolekcji Guess do marketów np. KMart. Georges Marciano postanowił odejść ze spółki. W latach 80. Guess był jednym z najpopularniejszych producentów i dystrybutorów jeansów na świecie, a przy tym pierwszym, który lansował ich designerskie kolekcje. Początkowo produkcja dotyczyła mody damskiej, jednak już w 1983 roku powstały pierwsze linie jeansów męskich. Rok później na rynku pojawiły się zegarki Guess w kolekcji „Guess Steel” i „Guess Collection”. W tym samym czasie ukazała się również linia ubranek dla dzieci, „Baby Guess”, która dziś nosi nazwę „Guess Kids”. W latach 90. pojawiła się marka Guess Home, w ramach której sprzedawane były między innymi designerskie ręczniki łazienkowe oraz pościel pakowana w innowacyjny sposób w pokrowiec z tego samego materiału, dzięki czemu klientom łatwo było sprawdzić wzór. Działanie Guess Home zakończono wraz z nadejściem nowej dekady. Wiązało się to z kłopotami finansowymi spółki. Na horyzoncie pojawiła się poważna konkurencja, czyli denimowi giganci tacy jak Diesel, Tommy Hilfiger, Calvin Klein czy Gap. Osłabła zarówno popularność marki Guess, jak i jej pozycja na nowojorskiej giełdzie. Guess podniósł się na początku XXI wieku, po zaproponowaniu nowej polityki. Pojawiły się linie o szerokim asortymencie, których głównymi odbiorcami stali się młodzi dorośli. Twarzą nowych kolekcji została dziedziczka fortuny, Paris Hilton. W kolejnych latach produkty marki Guess zostały również wprowadzone do sklepów wyprzedażowych. Równocześnie pojawiła się luksusowa marka Guess'a, Marciano, początkowo dedykowana kobietom, a od 2006 również mężczyznom.
  • Sukienka Guess czerwona mini z okrągłym dekoltem bez rękawów  - zdjęcie produktu

    Sukienka damska Guess Patti Dress (W1GK0SWB4H2-G5N1) Guess Sneaker Peeker

    259.00 zł 479.00 zł
    Marka odzieżowa Guess została stworzona w Los Angeles w 1981 roku przez czterech braci Marciano: Georgesa, Maurice'a, Paula. Bracia pochodzą z Francji, gdzie jeszcze w latach 70. założyli sieć sklepów pod szyldem MGA. Początkowo firma Guess produkowała ubrania z przetartego jeansu, który różnił się od tego prezentowanego przez konkurentów delikatnością i jasnym odcieniem. Kolekcje odniosły sukces, ale między braćmi pojawiły się pierwsze nieporozumienia. Podczas gdy Georges uważał, że produkty marki powinny być sprzedawane w ekskluzywnych sklepach, jego bracia planowali wprowadzenie kolekcji Guess do marketów np. KMart. Georges Marciano postanowił odejść ze spółki. W latach 80. Guess był jednym z najpopularniejszych producentów i dystrybutorów jeansów na świecie, a przy tym pierwszym, który lansował ich designerskie kolekcje. Początkowo produkcja dotyczyła mody damskiej, jednak już w 1983 roku powstały pierwsze linie jeansów męskich. Rok później na rynku pojawiły się zegarki Guess w kolekcji „Guess Steel” i „Guess Collection”. W tym samym czasie ukazała się również linia ubranek dla dzieci, „Baby Guess”, która dziś nosi nazwę „Guess Kids”. W latach 90. pojawiła się marka Guess Home, w ramach której sprzedawane były między innymi designerskie ręczniki łazienkowe oraz pościel pakowana w innowacyjny sposób w pokrowiec z tego samego materiału, dzięki czemu klientom łatwo było sprawdzić wzór. Działanie Guess Home zakończono wraz z nadejściem nowej dekady. Wiązało się to z kłopotami finansowymi spółki. Na horyzoncie pojawiła się poważna konkurencja, czyli denimowi giganci tacy jak Diesel, Tommy Hilfiger, Calvin Klein czy Gap. Osłabła zarówno popularność marki Guess, jak i jej pozycja na nowojorskiej giełdzie. Guess podniósł się na początku XXI wieku, po zaproponowaniu nowej polityki. Pojawiły się linie o szerokim asortymencie, których głównymi odbiorcami stali się młodzi dorośli. Twarzą nowych kolekcji została dziedziczka fortuny, Paris Hilton. W kolejnych latach produkty marki Guess zostały również wprowadzone do sklepów wyprzedażowych. Równocześnie pojawiła się luksusowa marka Guess'a, Marciano, początkowo dedykowana kobietom, a od 2006 również mężczyznom.
  • Sukienka Guess czarna bez rękawów  - zdjęcie produktu

    Sukienka damska Guess Patti Dress (W1GK0SWB4H2-JBLK) Guess Sneaker Peeker

    254.00 zł 479.00 zł
    Marka odzieżowa Guess została stworzona w Los Angeles w 1981 roku przez czterech braci Marciano: Georgesa, Maurice'a, Paula. Bracia pochodzą z Francji, gdzie jeszcze w latach 70. założyli sieć sklepów pod szyldem MGA. Początkowo firma Guess produkowała ubrania z przetartego jeansu, który różnił się od tego prezentowanego przez konkurentów delikatnością i jasnym odcieniem. Kolekcje odniosły sukces, ale między braćmi pojawiły się pierwsze nieporozumienia. Podczas gdy Georges uważał, że produkty marki powinny być sprzedawane w ekskluzywnych sklepach, jego bracia planowali wprowadzenie kolekcji Guess do marketów np. KMart. Georges Marciano postanowił odejść ze spółki. W latach 80. Guess był jednym z najpopularniejszych producentów i dystrybutorów jeansów na świecie, a przy tym pierwszym, który lansował ich designerskie kolekcje. Początkowo produkcja dotyczyła mody damskiej, jednak już w 1983 roku powstały pierwsze linie jeansów męskich. Rok później na rynku pojawiły się zegarki Guess w kolekcji „Guess Steel” i „Guess Collection”. W tym samym czasie ukazała się również linia ubranek dla dzieci, „Baby Guess”, która dziś nosi nazwę „Guess Kids”. W latach 90. pojawiła się marka Guess Home, w ramach której sprzedawane były między innymi designerskie ręczniki łazienkowe oraz pościel pakowana w innowacyjny sposób w pokrowiec z tego samego materiału, dzięki czemu klientom łatwo było sprawdzić wzór. Działanie Guess Home zakończono wraz z nadejściem nowej dekady. Wiązało się to z kłopotami finansowymi spółki. Na horyzoncie pojawiła się poważna konkurencja, czyli denimowi giganci tacy jak Diesel, Tommy Hilfiger, Calvin Klein czy Gap. Osłabła zarówno popularność marki Guess, jak i jej pozycja na nowojorskiej giełdzie. Guess podniósł się na początku XXI wieku, po zaproponowaniu nowej polityki. Pojawiły się linie o szerokim asortymencie, których głównymi odbiorcami stali się młodzi dorośli. Twarzą nowych kolekcji została dziedziczka fortuny, Paris Hilton. W kolejnych latach produkty marki Guess zostały również wprowadzone do sklepów wyprzedażowych. Równocześnie pojawiła się luksusowa marka Guess'a, Marciano, początkowo dedykowana kobietom, a od 2006 również mężczyznom.
  • Sukienka Guess szara na co dzień z dekoltem karo w kratkę mini  - zdjęcie produktu

    Sukienka damska Guess Aida Dress (W1GK0YWDV70-L095) Guess Sneaker Peeker

    267.00 zł 569.00 zł
    Marka odzieżowa Guess została stworzona w Los Angeles w 1981 roku przez czterech braci Marciano: Georgesa, Maurice'a, Paula. Bracia pochodzą z Francji, gdzie jeszcze w latach 70. założyli sieć sklepów pod szyldem MGA. Początkowo firma Guess produkowała ubrania z przetartego jeansu, który różnił się od tego prezentowanego przez konkurentów delikatnością i jasnym odcieniem. Kolekcje odniosły sukces, ale między braćmi pojawiły się pierwsze nieporozumienia. Podczas gdy Georges uważał, że produkty marki powinny być sprzedawane w ekskluzywnych sklepach, jego bracia planowali wprowadzenie kolekcji Guess do marketów np. KMart. Georges Marciano postanowił odejść ze spółki. W latach 80. Guess był jednym z najpopularniejszych producentów i dystrybutorów jeansów na świecie, a przy tym pierwszym, który lansował ich designerskie kolekcje. Początkowo produkcja dotyczyła mody damskiej, jednak już w 1983 roku powstały pierwsze linie jeansów męskich. Rok później na rynku pojawiły się zegarki Guess w kolekcji „Guess Steel” i „Guess Collection”. W tym samym czasie ukazała się również linia ubranek dla dzieci, „Baby Guess”, która dziś nosi nazwę „Guess Kids”. W latach 90. pojawiła się marka Guess Home, w ramach której sprzedawane były między innymi designerskie ręczniki łazienkowe oraz pościel pakowana w innowacyjny sposób w pokrowiec z tego samego materiału, dzięki czemu klientom łatwo było sprawdzić wzór. Działanie Guess Home zakończono wraz z nadejściem nowej dekady. Wiązało się to z kłopotami finansowymi spółki. Na horyzoncie pojawiła się poważna konkurencja, czyli denimowi giganci tacy jak Diesel, Tommy Hilfiger, Calvin Klein czy Gap. Osłabła zarówno popularność marki Guess, jak i jej pozycja na nowojorskiej giełdzie. Guess podniósł się na początku XXI wieku, po zaproponowaniu nowej polityki. Pojawiły się linie o szerokim asortymencie, których głównymi odbiorcami stali się młodzi dorośli. Twarzą nowych kolekcji została dziedziczka fortuny, Paris Hilton. W kolejnych latach produkty marki Guess zostały również wprowadzone do sklepów wyprzedażowych. Równocześnie pojawiła się luksusowa marka Guess'a, Marciano, początkowo dedykowana kobietom, a od 2006 również mężczyznom.
  • Sukienka Guess z okrągłym dekoltem  - zdjęcie produktu

    Sukienka damska Guess Aida Dress (W1GK0YWDV70-L655) Guess Sneaker Peeker

    289.00 zł 569.00 zł
    Marka odzieżowa Guess została stworzona w Los Angeles w 1981 roku przez czterech braci Marciano: Georgesa, Maurice'a, Paula. Bracia pochodzą z Francji, gdzie jeszcze w latach 70. założyli sieć sklepów pod szyldem MGA. Początkowo firma Guess produkowała ubrania z przetartego jeansu, który różnił się od tego prezentowanego przez konkurentów delikatnością i jasnym odcieniem. Kolekcje odniosły sukces, ale między braćmi pojawiły się pierwsze nieporozumienia. Podczas gdy Georges uważał, że produkty marki powinny być sprzedawane w ekskluzywnych sklepach, jego bracia planowali wprowadzenie kolekcji Guess do marketów np. KMart. Georges Marciano postanowił odejść ze spółki. W latach 80. Guess był jednym z najpopularniejszych producentów i dystrybutorów jeansów na świecie, a przy tym pierwszym, który lansował ich designerskie kolekcje. Początkowo produkcja dotyczyła mody damskiej, jednak już w 1983 roku powstały pierwsze linie jeansów męskich. Rok później na rynku pojawiły się zegarki Guess w kolekcji „Guess Steel” i „Guess Collection”. W tym samym czasie ukazała się również linia ubranek dla dzieci, „Baby Guess”, która dziś nosi nazwę „Guess Kids”. W latach 90. pojawiła się marka Guess Home, w ramach której sprzedawane były między innymi designerskie ręczniki łazienkowe oraz pościel pakowana w innowacyjny sposób w pokrowiec z tego samego materiału, dzięki czemu klientom łatwo było sprawdzić wzór. Działanie Guess Home zakończono wraz z nadejściem nowej dekady. Wiązało się to z kłopotami finansowymi spółki. Na horyzoncie pojawiła się poważna konkurencja, czyli denimowi giganci tacy jak Diesel, Tommy Hilfiger, Calvin Klein czy Gap. Osłabła zarówno popularność marki Guess, jak i jej pozycja na nowojorskiej giełdzie. Guess podniósł się na początku XXI wieku, po zaproponowaniu nowej polityki. Pojawiły się linie o szerokim asortymencie, których głównymi odbiorcami stali się młodzi dorośli. Twarzą nowych kolekcji została dziedziczka fortuny, Paris Hilton. W kolejnych latach produkty marki Guess zostały również wprowadzone do sklepów wyprzedażowych. Równocześnie pojawiła się luksusowa marka Guess'a, Marciano, początkowo dedykowana kobietom, a od 2006 również mężczyznom.
  • Sukienka Guess wielokolorowa z dekoltem typu hiszpanka maxi z krótkim rękawem  - zdjęcie produktu

    Sukienka damska Guess Agathe Dress (W1GK1FWDW52-P16N) Guess Sneaker Peeker

    339.00 zł 619.00 zł
    Marka odzieżowa Guess została stworzona w Los Angeles w 1981 roku przez czterech braci Marciano: Georgesa, Maurice'a, Paula. Bracia pochodzą z Francji, gdzie jeszcze w latach 70. założyli sieć sklepów pod szyldem MGA. Początkowo firma Guess produkowała ubrania z przetartego jeansu, który różnił się od tego prezentowanego przez konkurentów delikatnością i jasnym odcieniem. Kolekcje odniosły sukces, ale między braćmi pojawiły się pierwsze nieporozumienia. Podczas gdy Georges uważał, że produkty marki powinny być sprzedawane w ekskluzywnych sklepach, jego bracia planowali wprowadzenie kolekcji Guess do marketów np. KMart. Georges Marciano postanowił odejść ze spółki. W latach 80. Guess był jednym z najpopularniejszych producentów i dystrybutorów jeansów na świecie, a przy tym pierwszym, który lansował ich designerskie kolekcje. Początkowo produkcja dotyczyła mody damskiej, jednak już w 1983 roku powstały pierwsze linie jeansów męskich. Rok później na rynku pojawiły się zegarki Guess w kolekcji „Guess Steel” i „Guess Collection”. W tym samym czasie ukazała się również linia ubranek dla dzieci, „Baby Guess”, która dziś nosi nazwę „Guess Kids”. W latach 90. pojawiła się marka Guess Home, w ramach której sprzedawane były między innymi designerskie ręczniki łazienkowe oraz pościel pakowana w innowacyjny sposób w pokrowiec z tego samego materiału, dzięki czemu klientom łatwo było sprawdzić wzór. Działanie Guess Home zakończono wraz z nadejściem nowej dekady. Wiązało się to z kłopotami finansowymi spółki. Na horyzoncie pojawiła się poważna konkurencja, czyli denimowi giganci tacy jak Diesel, Tommy Hilfiger, Calvin Klein czy Gap. Osłabła zarówno popularność marki Guess, jak i jej pozycja na nowojorskiej giełdzie. Guess podniósł się na początku XXI wieku, po zaproponowaniu nowej polityki. Pojawiły się linie o szerokim asortymencie, których głównymi odbiorcami stali się młodzi dorośli. Twarzą nowych kolekcji została dziedziczka fortuny, Paris Hilton. W kolejnych latach produkty marki Guess zostały również wprowadzone do sklepów wyprzedażowych. Równocześnie pojawiła się luksusowa marka Guess'a, Marciano, początkowo dedykowana kobietom, a od 2006 również mężczyznom.
  • Guess sukienka mini casual z krótkim rękawem  - zdjęcie produktu

    Sukienka damska Guess Sarah Dress (W1GK49Z2U00-PIK) Guess Sneaker Peeker

    265.00 zł 529.00 zł
    Marka odzieżowa Guess została stworzona w Los Angeles w 1981 roku przez czterech braci Marciano: Georgesa, Maurice'a, Paula. Bracia pochodzą z Francji, gdzie jeszcze w latach 70. założyli sieć sklepów pod szyldem MGA. Początkowo firma Guess produkowała ubrania z przetartego jeansu, który różnił się od tego prezentowanego przez konkurentów delikatnością i jasnym odcieniem. Kolekcje odniosły sukces, ale między braćmi pojawiły się pierwsze nieporozumienia. Podczas gdy Georges uważał, że produkty marki powinny być sprzedawane w ekskluzywnych sklepach, jego bracia planowali wprowadzenie kolekcji Guess do marketów np. KMart. Georges Marciano postanowił odejść ze spółki. W latach 80. Guess był jednym z najpopularniejszych producentów i dystrybutorów jeansów na świecie, a przy tym pierwszym, który lansował ich designerskie kolekcje. Początkowo produkcja dotyczyła mody damskiej, jednak już w 1983 roku powstały pierwsze linie jeansów męskich. Rok później na rynku pojawiły się zegarki Guess w kolekcji „Guess Steel” i „Guess Collection”. W tym samym czasie ukazała się również linia ubranek dla dzieci, „Baby Guess”, która dziś nosi nazwę „Guess Kids”. W latach 90. pojawiła się marka Guess Home, w ramach której sprzedawane były między innymi designerskie ręczniki łazienkowe oraz pościel pakowana w innowacyjny sposób w pokrowiec z tego samego materiału, dzięki czemu klientom łatwo było sprawdzić wzór. Działanie Guess Home zakończono wraz z nadejściem nowej dekady. Wiązało się to z kłopotami finansowymi spółki. Na horyzoncie pojawiła się poważna konkurencja, czyli denimowi giganci tacy jak Diesel, Tommy Hilfiger, Calvin Klein czy Gap. Osłabła zarówno popularność marki Guess, jak i jej pozycja na nowojorskiej giełdzie. Guess podniósł się na początku XXI wieku, po zaproponowaniu nowej polityki. Pojawiły się linie o szerokim asortymencie, których głównymi odbiorcami stali się młodzi dorośli. Twarzą nowych kolekcji została dziedziczka fortuny, Paris Hilton. W kolejnych latach produkty marki Guess zostały również wprowadzone do sklepów wyprzedażowych. Równocześnie pojawiła się luksusowa marka Guess'a, Marciano, początkowo dedykowana kobietom, a od 2006 również mężczyznom.
  • Guess sukienka z okrągłym dekoltem bez rękawów dopasowana mini  - zdjęcie produktu

    Sukienka damska Guess Alexa Tie Dress (W1GK90Z2U00-TRVI) Guess Sneaker Peeker

    287.00 zł 479.00 zł
    Marka odzieżowa Guess została stworzona w Los Angeles w 1981 roku przez czterech braci Marciano: Georgesa, Maurice'a, Paula. Bracia pochodzą z Francji, gdzie jeszcze w latach 70. założyli sieć sklepów pod szyldem MGA. Początkowo firma Guess produkowała ubrania z przetartego jeansu, który różnił się od tego prezentowanego przez konkurentów delikatnością i jasnym odcieniem. Kolekcje odniosły sukces, ale między braćmi pojawiły się pierwsze nieporozumienia. Podczas gdy Georges uważał, że produkty marki powinny być sprzedawane w ekskluzywnych sklepach, jego bracia planowali wprowadzenie kolekcji Guess do marketów np. KMart. Georges Marciano postanowił odejść ze spółki. W latach 80. Guess był jednym z najpopularniejszych producentów i dystrybutorów jeansów na świecie, a przy tym pierwszym, który lansował ich designerskie kolekcje. Początkowo produkcja dotyczyła mody damskiej, jednak już w 1983 roku powstały pierwsze linie jeansów męskich. Rok później na rynku pojawiły się zegarki Guess w kolekcji „Guess Steel” i „Guess Collection”. W tym samym czasie ukazała się również linia ubranek dla dzieci, „Baby Guess”, która dziś nosi nazwę „Guess Kids”. W latach 90. pojawiła się marka Guess Home, w ramach której sprzedawane były między innymi designerskie ręczniki łazienkowe oraz pościel pakowana w innowacyjny sposób w pokrowiec z tego samego materiału, dzięki czemu klientom łatwo było sprawdzić wzór. Działanie Guess Home zakończono wraz z nadejściem nowej dekady. Wiązało się to z kłopotami finansowymi spółki. Na horyzoncie pojawiła się poważna konkurencja, czyli denimowi giganci tacy jak Diesel, Tommy Hilfiger, Calvin Klein czy Gap. Osłabła zarówno popularność marki Guess, jak i jej pozycja na nowojorskiej giełdzie. Guess podniósł się na początku XXI wieku, po zaproponowaniu nowej polityki. Pojawiły się linie o szerokim asortymencie, których głównymi odbiorcami stali się młodzi dorośli. Twarzą nowych kolekcji została dziedziczka fortuny, Paris Hilton. W kolejnych latach produkty marki Guess zostały również wprowadzone do sklepów wyprzedażowych. Równocześnie pojawiła się luksusowa marka Guess'a, Marciano, początkowo dedykowana kobietom, a od 2006 również mężczyznom.

Sukienka na pierwsze urodziny - zobacz nasze artykuły