Najczęściej zadawane pytania

Poniżej zebrano odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeśli nie znajdziesz tutaj informacji, której szukasz, przejdź do zakładki kontakt i skontaktuj się z nami.

Ogólne

Czy Domodi to sklep internetowy?

Domodi nie jest sklepem internetowym. To platforma, dzięki której w jednym miejscu przejrzysz asortyment wielu popularnych w Polsce sklepów i marek modowych. Porównasz także produkty i ich ceny oraz w prosty i precyzyjny sposób wyszukasz interesującą Cię część garderoby, którą następnie kupisz przechodząc do sklepu lub na stronę marki.

Czy Domodi ma swój sklep stacjonarny?

Nie, Domodi nie posiada stacjonarnego sklepu, czy miejsca, w którym można przejrzeć asortyment. Platforma istnieje tylko w wersji online.

Jak działa Domodi?

Domodi pozwala Ci za pomocą jednego kliknięcia przejrzeć asortyment ponad 600 sklepów i marek online, a dzięki rozbudowanym filtrom - w prosty sposób wyszukać interesującą Cię rzecz. Aby ją kupić wystarczy kliknąć we wskazanym miejscu i przejść do strony wybranego producenta. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat działania serwisu, zapraszamy tutaj.

Jakie sklepy i marki są na Domodi?

Na Domodi znajdziesz marki i sklepy z odzieżą, obuwiem i dodatkami dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci. To znane, polskie i zagraniczne marki m.in. New Balance, Adidas, 4F, Nike, Sinsay, Tommy Hilfiger, Converse, Guess czy Vans, sklepy online czy multibrandy. Wśród nich na pewno znajdziesz też swoje ulubione!

Czy mogę założyć konto na Domodi? Co mi to daje?

Oczywiście, możesz założyć konto na Domodi. Wystarczy, że w górnym prawym rogu strony głównej wybierzesz ikonę PROFIL, a następnie przejdziesz przez szybki proces rejestracji wymagający podania adresu e-mail i hasła lub połączenia przez social media.

Dzięki założeniu swojego profilu możesz:
  • dodawać rzeczy do sekcji ulubione
  • mieć dostęp do listy ostatnio przeglądanych produktów

Jak mogę usunąć konto na Domodi?

Aby usunąć konto na Domodi, wystarczy ponownie wejść w sekcję PROFIL, a z listy po lewej stronie wybrać opcję “Usuń konto”. Po potwierdzeniu zgodności - konto zostanie automatycznie dezaktywowane.

RODO: gdzie znajdę podstawowe informacje?

Wszelkie szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w zakładce Polityka Prywatności.

Jak mogę zapłacić za moje zamówienie?

Na naszej stronie możesz przejrzeć i porównać oferty wielu sklepów i marek. Jednak po dokonaniu decyzji na temat zakupu zostaniesz przeniesiona/ny na stronę wybranej marki lub sklepu, który określa także rodzaje płatności. Wśród najpopularniejszych znajdziesz m.in. płatność kartą, płatność przy odbiorze, płatność przelewem czy blikiem. Domodi nie pośredniczy/uczestniczy w tym procesie.

Kiedy wiem, że zakupy przebiegły pomyślnie, a mój towar został zamówiony?

Na naszej stronie możesz przejrzeć i porównać oferty wielu sklepów i marek. Jednak po dokonaniu decyzji na temat zakupu zostaniesz przeniesiona/ny do sklepu online wybranej marki. Potwierdzeniem prawidłowego zakończenia procesu zakupowego jest otrzymanie maila od sklepu lub marki, z którymi finalizowałaś/łeś zakupy. Taka wiadomość powinna pojawić się w Twojej skrzynce pocztowej bezpośrednio po dokonaniu zapłaty.

Jeśli tak się nie stało:
  • sprawdź spam
  • sprawdź czy podałaś/łeś prawidłowy adres e-mail

Jeśli dalej e-mail nie przychodzi lub popełniłaś/łeś błędy w zamówieniu - wyszukaj kontakt do centrum pomocy danego sklepu lub marki i skontaktuj się bezpośrednio z ich działem.

Kto odpowiada za przesyłki?

Za cały proces logistyczny odpowiada sklep lub marka, u której złożyłaś/łeś zamówienie. Wszystkie informacje na temat przesyłki otrzymasz mailowo od wybranego producenta. Domodi nie pośredniczy w takiej czynności.

Jak mogę zwrócić zakupiony towar?

Zwroty i reklamacje każdorazowo opisane są w regulaminach dostępnych na stronach sklepów i marek, których asortyment jest dostępny do wyszukania na Domodi. Warto zapoznać się z tymi zasadami, ponieważ niektóre zapisy mogą nieznacznie różnić się od siebie. Zwrot towaru procedujesz ze sklepem lub marką u której został zakupiony produkt - najłatwiej sprawdzając korespondencję mailową dotyczącą zamówienia. Domodi nie pośredniczy/uczestniczy w tym procesie.

Kto jest odpowiedzialny za zwrot środków finansowych?

Zwrotu środków finansowych dokonuje sklep lub marka u której zakupy zostały sfinalizowane, według zasad obowiązujących w regulaminach dostępnych na ich stronach. Domodi nie pośredniczy w takiej czynności.

Jak mogę skontaktować się z Domodi?

Wszystkie pytania i sugestie związane z działalnością platformy prosimy kierować na adres mailowy: info@domodi.pl.

Newsletter

Czy Domodi ma newsletter? Co w nim się znajduje?

Tak, Domodi regularnie realizuje wysyłki newsletterów do swoich użytkowników. Znajdziesz tam informacje na temat trendów, nowych kolekcji, naszych poradników czy wyprzedaży i rabatów.

Co daje mi zapisanie się do newslettera?

Zapisanie do newslettera daje Ci wiele korzyści m.in.:
  • jako pierwsza/szy dowiadujesz się o wyprzedażach
  • masz dostęp do sezonowych rabatów i kodów promocyjnych
  • dowiadujesz się o naszych kolekcjach czy trendach
  • wiesz, jakie konkursy na Ciebie czekają
  • oraz jakie nowości produktowe przygotowały Twoje ulubione sklepy i marki

Jak mogę zapisać się do newslettera?

Aby zapisać się do newslettera wystarczy zjechać na sam dół strony głównej Domodi i podać swój adres e-mail. Po potwierdzeniu chęci zapisu poprzez maila, Twój adres zostanie dodany do bazy mailingowej jeszcze tego samego dnia.

Jak mogę wypisać się z newslettera?

Każdorazowo otrzymany mailing posiada opcję natychmiastowego wypisania się z jego subskrypcji. Wystarczy na samym dole wiadomości skorzystać z opcji usunięcia swoich danych i za pomocą jednego kliknięcia - zrezygnować. W każdym momencie możesz ponownie dopisać się do bazy mailingowej.

Produkty

Czy produkty na Domodi są oryginalne?

Współpracujące z Domodi sklepy i marki zapewniają, że produkty które oferują w swojej sprzedaży są oryginalne i nabywane z legalnych źródeł.

Jak powinnam/powinienem szukać produktów na Domodi?

Na Domodi czeka na Ciebie bardzo intuicyjny system wyszukiwania produktów. Już na stronie głównej decydujesz dla jakiej płci szukasz części garderoby. Następnie wystarczy wybrać interesującą Cię kategorię. Po lewej stronie zawsze znajdziesz filtry, których konfiguracja pozwoli Ci w szybkim czasie wyselekcjonować interesującą Cię rzecz. Wybierz rozmiar, kolor, okazję lub inne detale związane z danym produktem (np długość rękawa czy pattern). W miarę dokonywania wyboru - przed Tobą będą ukazywały się konkretnie dopasowane do potrzeb części garderoby.

Dlaczego nie wszystkie oferty są aktualne?

Czasami, jednak bardzo rzadko, zdarza się taka sytuacja, że produkt zostanie wyprzedany w sklepie producenta lub marki i po przejściu z Domodi, na którym był dostępny, otrzymasz informacje o braku jego dostępności. Dlaczego się tak dzieje? Stany magazynowe sklepów automatycznie konfigurują się ze stanami na Domodi. Czasami jednak potrzebny jest dłuższy czas, aby takie informacje zostały zatwierdzone. Stąd pojawiają się sytuacje związane z brakiem produktu. Jednakże z zasady sklep lub marka dają Ci możliwość otrzymania powiadomienia w momencie kiedy produkt wróci do sklepu.

Dlaczego na Domodi nie znajduję wszystkich produktów danej marki/sklepu?

Współpraca sklepów i marek z Domodi polega na prezentowaniu przez platformę wybranych produktów z ich asortymentu. Czasami zdarza się, że sklep eksponuje tylko konkretne rzeczy, a nie wszystkich z danej kolekcji. Stąd mogą pojawić się rozbieżności.

Jak powinnam/powinienem wybrać rozmiar?

Kwestia rozmiarów jest bardzo indywidualną dla każdego ze sklepów dostępnych na Domodi. Dlatego przed finalizacją zamówienia upewnij się, że rozmiar odpowiada Twoim wymiarom. Najszybciej zrobisz to sprawdzając tabelę rozmiarów bezpośrednio na stronie sklepu lub marki.

Czy mogę zapłacić jednorazowo za wszystkie wybrane rzeczy?

Jeśli wybrane przez Ciebie rzeczy pochodzą z jednego sklepu lub marki - to oczywiście płatność za nie zrealizujesz jednorazowo. Jeżeli każda rzecz pochodzi od innego dostawcy - płatności dokonasz osobno, w określony przez dany sklep sposób.

Rabaty

Gdzie znajdę informacje o rabatach i wyprzedażach?

Domodi skupia u siebie najlepsze rabaty i wyprzedaże. A te znajdziesz już na stronie głównej platformy. Wystarczy, że wejdziesz w sekcję WYPRZEDAŻE, a tam znajdziesz informacje także o dostępnych rabatach. Zakładka aktualizowana jest na bieżąco, dlatego zerkaj tam często!

Jak mogę zrealizować kod rabatowy, który znalazłam/łem na Domodi?

Kody rabatowe albo naliczają się samoczynnie, albo wymagają podania podczas finalizacji zamówienia odpowiedniego hasła gwarantującego zniżkę. To hasło każdorazowo podpowiada Ci Domodi.

Kiedy nalicza się zniżka?

Kody rabatowe funkcjonują w dwóch wersjach. Pierwsza z nich polega na tym, że już w momencie przechodzenia z Domodi na stronę sklepu rabat zostaje naliczony automatycznie, a wyświetlająca się cena - jest ceną uwzględniającą zniżkę. Druga wersja wymaga podania specjalnego hasła podczas finalizacji zamówienia, gwarantującego zniżkę, w wyznaczonym do tego miejscu.

Co w przypadku, gdy kod lub zniżka nie działają?

Kody i zniżki na Domodi aktualizowane są na bieżąco. Jeśli jednak napotkasz problem z działaniem danego hasła, skontaktuj się bezpośrednio z centrum pomocy po stronie sklepu, z którego pochodzi rabat.