Ubrania biznesowe

Ubrania biznesowe - sprawdź dostępne produkty

  • Sukienka Champion bez rękawów z okrągłym dekoltem  - zdjęcie produktu

    CHAMPION SUKIENKA DRESS Champion Sizeer

    95.99 zł 139.99 zł
    Ubrania i buty z darmową dostawą od 100 zł w Sklep.Sizeer.com
  • Sukienka Ellesse mini z okrągłym dekoltem  - zdjęcie produktu

    ELLESSE SUKIENKA INKA BLK Ellesse okazja Sizeer

    119.99 zł 179.99 zł
    Ubrania i buty z darmową dostawą od 100 zł w Sklep.Sizeer.com
  • Sukienka Champion sportowa  - zdjęcie produktu

    CHAMPION SUKIENKA DRESS Champion Sizeer

    79.99 zł 139.99 zł
    Ubrania i buty z darmową dostawą od 100 zł w Sklep.Sizeer.com
  • Sukienka BIG STAR z okrągłym dekoltem z długim rękawem dopasowana do pracy mini  - zdjęcie produktu

    ODDYCHAJĄCA SUKIENKA DAMSKA Z WISKOZY EMMELINE 906 okazja Big Star

    159.99 zł 199.99 zł
    Czarna, elegancka i uniwersalna SUKIENKA DAMSKA EMMELINE 906 to przykład stylowego kobiecego ubrania, które jest wygodniejsze niż dres! Jesienną sukienkę BIG STAR uszyto z miękkiej dzianiny z dodatkiem oddychającej wiskozy. Sukienka ma prosty, dopasowany krój z długim rękawem. Materiał ma prążkowaną fakturę, a jedynym dodatkiem jest malutka aplikacja z logo marki. Gładką sukienkę warto zestawić z kontrastującą kurtką, kamizelką lub casualową marynarką. Talię można podkreślić stylowym paskiem BIG STAR, np. w kolorze brązowym. Wzrost Modelki: 176 cm Rozmiar: M
  • Sukienka L'AF z okrągłym dekoltem z długimi rękawami luźna  - zdjęcie produktu

    Zwiewna sukienka o trapezowym kroju L`AF LOA okazja Eye For Fashion

    169.00 zł 579.00 zł
    Wraz z nadejściem ciepłych pór roku zrzucamy z siebie ciepłe ubrania i chcemy poczuć się wyjątkowo! To najlepszy moment, aby sięgnąć po kreację, która będzie zjawiskowa, przewiewna, wygodna w noszeniu, a jednocześnie będzie podkreślać Twoją kobiecość. Wszystkie te kryteria spełnia ta urocza sukienka LOA z kolekcji L’AF.Ma ona luźny trapezowy krój, który sprawi, że przy każdym ruchu i powiewie wiatru będziesz czuć delikatny dotyk materiału na swoim ciele. W podobnym tonie zostały utrzymane rękawy swoją długością sięgające łokcia, które także mają lekko rozkloszowaną i pełną zwiewności formę. Dekolt sukienki jest ozdobiony efektowną aplikacją wykonaną z siateczki i koralików pięknie podkreślającą szyję i dekolt. Całość tworzy pełną romantyzmu i lekkości kompozycję, w której będziesz się czuć swobodnie i elegancko.Sukienka ma elastyczną podeszewkę, dzięki której będzie się idealnie układać na Twojej sylwetce. Z tyłu znajduje się kryty zamek błyskawiczny, umożliwiający łatwe i szybkie jej założenie.Cały urok tej stylowej sukienki tkwi w jej prostocie, dlatego nie będziesz potrzebowała wielu dodatków, aby zachwycająco się prezentować. Wystarczy, że zestawisz ją z butami na obcasie i kopertówką, a elegancka stylizacja będzie gotowa!Modelka na zdjęciu ma 177 cm wzrostu i prezentuje produkt w rozmiarze 36. Model ten został wyprodukowany w Polsce z materiałów najwyższej jakości.
  • Sukienka Guess z krótkim rękawem z okrągłym dekoltem dopasowana  - zdjęcie produktu

    Sukienka damska Guess Rhoda Dress (W1RK98KAFA2-JBLK) Guess Sneaker Peeker

    233.99 zł 519.00 zł
    Marka odzieżowa Guess została stworzona w Los Angeles w 1981 roku przez czterech braci Marciano: Georgesa, Maurice'a, Paula. Bracia pochodzą z Francji, gdzie jeszcze w latach 70. założyli sieć sklepów pod szyldem MGA. Początkowo firma Guess produkowała ubrania z przetartego jeansu, który różnił się od tego prezentowanego przez konkurentów delikatnością i jasnym odcieniem. Kolekcje odniosły sukces, ale między braćmi pojawiły się pierwsze nieporozumienia. Podczas gdy Georges uważał, że produkty marki powinny być sprzedawane w ekskluzywnych sklepach, jego bracia planowali wprowadzenie kolekcji Guess do marketów np. KMart. Georges Marciano postanowił odejść ze spółki. W latach 80. Guess był jednym z najpopularniejszych producentów i dystrybutorów jeansów na świecie, a przy tym pierwszym, który lansował ich designerskie kolekcje. Początkowo produkcja dotyczyła mody damskiej, jednak już w 1983 roku powstały pierwsze linie jeansów męskich. Rok później na rynku pojawiły się zegarki Guess w kolekcji „Guess Steel” i „Guess Collection”. W tym samym czasie ukazała się również linia ubranek dla dzieci, „Baby Guess”, która dziś nosi nazwę „Guess Kids”. W latach 90. pojawiła się marka Guess Home, w ramach której sprzedawane były między innymi designerskie ręczniki łazienkowe oraz pościel pakowana w innowacyjny sposób w pokrowiec z tego samego materiału, dzięki czemu klientom łatwo było sprawdzić wzór. Działanie Guess Home zakończono wraz z nadejściem nowej dekady. Wiązało się to z kłopotami finansowymi spółki. Na horyzoncie pojawiła się poważna konkurencja, czyli denimowi giganci tacy jak Diesel, Tommy Hilfiger, Calvin Klein czy Gap. Osłabła zarówno popularność marki Guess, jak i jej pozycja na nowojorskiej giełdzie. Guess podniósł się na początku XXI wieku, po zaproponowaniu nowej polityki. Pojawiły się linie o szerokim asortymencie, których głównymi odbiorcami stali się młodzi dorośli. Twarzą nowych kolekcji została dziedziczka fortuny, Paris Hilton. W kolejnych latach produkty marki Guess zostały również wprowadzone do sklepów wyprzedażowych. Równocześnie pojawiła się luksusowa marka Guess'a, Marciano, początkowo dedykowana kobietom, a od 2006 również mężczyznom.
  • Sukienka Guess w serek z długim rękawem mini  - zdjęcie produktu

    Sukienka damska Guess Nurseli Dress (W1RK09KAER2-JBLK) Guess Sneaker Peeker

    235.99 zł 429.00 zł
    Marka odzieżowa Guess została stworzona w Los Angeles w 1981 roku przez czterech braci Marciano: Georgesa, Maurice'a, Paula. Bracia pochodzą z Francji, gdzie jeszcze w latach 70. założyli sieć sklepów pod szyldem MGA. Początkowo firma Guess produkowała ubrania z przetartego jeansu, który różnił się od tego prezentowanego przez konkurentów delikatnością i jasnym odcieniem. Kolekcje odniosły sukces, ale między braćmi pojawiły się pierwsze nieporozumienia. Podczas gdy Georges uważał, że produkty marki powinny być sprzedawane w ekskluzywnych sklepach, jego bracia planowali wprowadzenie kolekcji Guess do marketów np. KMart. Georges Marciano postanowił odejść ze spółki. W latach 80. Guess był jednym z najpopularniejszych producentów i dystrybutorów jeansów na świecie, a przy tym pierwszym, który lansował ich designerskie kolekcje. Początkowo produkcja dotyczyła mody damskiej, jednak już w 1983 roku powstały pierwsze linie jeansów męskich. Rok później na rynku pojawiły się zegarki Guess w kolekcji „Guess Steel” i „Guess Collection”. W tym samym czasie ukazała się również linia ubranek dla dzieci, „Baby Guess”, która dziś nosi nazwę „Guess Kids”. W latach 90. pojawiła się marka Guess Home, w ramach której sprzedawane były między innymi designerskie ręczniki łazienkowe oraz pościel pakowana w innowacyjny sposób w pokrowiec z tego samego materiału, dzięki czemu klientom łatwo było sprawdzić wzór. Działanie Guess Home zakończono wraz z nadejściem nowej dekady. Wiązało się to z kłopotami finansowymi spółki. Na horyzoncie pojawiła się poważna konkurencja, czyli denimowi giganci tacy jak Diesel, Tommy Hilfiger, Calvin Klein czy Gap. Osłabła zarówno popularność marki Guess, jak i jej pozycja na nowojorskiej giełdzie. Guess podniósł się na początku XXI wieku, po zaproponowaniu nowej polityki. Pojawiły się linie o szerokim asortymencie, których głównymi odbiorcami stali się młodzi dorośli. Twarzą nowych kolekcji została dziedziczka fortuny, Paris Hilton. W kolejnych latach produkty marki Guess zostały również wprowadzone do sklepów wyprzedażowych. Równocześnie pojawiła się luksusowa marka Guess'a, Marciano, początkowo dedykowana kobietom, a od 2006 również mężczyznom.
  • Sukienka Guess czarna bez rękawów  - zdjęcie produktu

    Sukienka damska Guess Patti Dress (W1GK0SWB4H2-JBLK) Guess Sneaker Peeker

    239.99 zł 479.00 zł
    Marka odzieżowa Guess została stworzona w Los Angeles w 1981 roku przez czterech braci Marciano: Georgesa, Maurice'a, Paula. Bracia pochodzą z Francji, gdzie jeszcze w latach 70. założyli sieć sklepów pod szyldem MGA. Początkowo firma Guess produkowała ubrania z przetartego jeansu, który różnił się od tego prezentowanego przez konkurentów delikatnością i jasnym odcieniem. Kolekcje odniosły sukces, ale między braćmi pojawiły się pierwsze nieporozumienia. Podczas gdy Georges uważał, że produkty marki powinny być sprzedawane w ekskluzywnych sklepach, jego bracia planowali wprowadzenie kolekcji Guess do marketów np. KMart. Georges Marciano postanowił odejść ze spółki. W latach 80. Guess był jednym z najpopularniejszych producentów i dystrybutorów jeansów na świecie, a przy tym pierwszym, który lansował ich designerskie kolekcje. Początkowo produkcja dotyczyła mody damskiej, jednak już w 1983 roku powstały pierwsze linie jeansów męskich. Rok później na rynku pojawiły się zegarki Guess w kolekcji „Guess Steel” i „Guess Collection”. W tym samym czasie ukazała się również linia ubranek dla dzieci, „Baby Guess”, która dziś nosi nazwę „Guess Kids”. W latach 90. pojawiła się marka Guess Home, w ramach której sprzedawane były między innymi designerskie ręczniki łazienkowe oraz pościel pakowana w innowacyjny sposób w pokrowiec z tego samego materiału, dzięki czemu klientom łatwo było sprawdzić wzór. Działanie Guess Home zakończono wraz z nadejściem nowej dekady. Wiązało się to z kłopotami finansowymi spółki. Na horyzoncie pojawiła się poważna konkurencja, czyli denimowi giganci tacy jak Diesel, Tommy Hilfiger, Calvin Klein czy Gap. Osłabła zarówno popularność marki Guess, jak i jej pozycja na nowojorskiej giełdzie. Guess podniósł się na początku XXI wieku, po zaproponowaniu nowej polityki. Pojawiły się linie o szerokim asortymencie, których głównymi odbiorcami stali się młodzi dorośli. Twarzą nowych kolekcji została dziedziczka fortuny, Paris Hilton. W kolejnych latach produkty marki Guess zostały również wprowadzone do sklepów wyprzedażowych. Równocześnie pojawiła się luksusowa marka Guess'a, Marciano, początkowo dedykowana kobietom, a od 2006 również mężczyznom.
  • Buty eleganckie męskie Brilu z klamrą  - zdjęcie produktu

    Skórzane buty wizytowe monki z klamrami Jorge brązowe Brilu.pl wyprzedaż

    239.00 zł 399.00 zł
    Skórzane buty wizytowe monki z klamrami Jorge brązowe Dla każdego mężczyzny poszukującego unikalnego modelu butów odpowiedniego na wszelkiego rodzaju eleganckie okazje doskonale sprawdzą się skórzane buty wizytowe monki z klamrami Jorge. Zaprojektowano je wykorzystując klasyczne wzornictwo nawiązujące do retro stylistyki wzbogacone o nowoczesne rozwiązania zwiększające wygodę użytkowania. Wyróżniają się charakterystycznym zdobieniem w postaci dwóch klamer, które dodatkowo ułatwiają nakładanie. Wizytowe buty męskie Jorge to połączenie gustownego wyglądu z perfekcyjnym, dopracowanym w każdym najmniejszym detalu wykończeniem. Wyposażono je w profilowane wkładki ze skóry naturalnej High Comfort, które gwarantują wielogodzinny komfort. Ze względu na zgrabne, migdałowe noski oraz niewielki obcas o długości 2,5 centymetra zapewniają wygląd pełen szyku i klasy. Zabudowany zapiętek oraz zapięcie na sprzączkę sprawiają, że model ten idealnie dopasowuje się do stopy. Wizytowe buty monki z klamrami Jorge wykonano z najwyższej jakości, naturalnej skóry licowej o dużej wytrzymałości i odporności na uszkodzenia. Wyjątkowe cechy butów marki Brilu.pl: Buty wizytowe monki z klamrami Jorge wykonano z wysokiej klasy naturalnej skóry licowej o lekkim połysku i dużej wytrzymałości. Zaprojektowano je z wykorzystaniem retro wzornictwa oraz zgrabnego fasonu z migdałowymi noskami i efektownymi zdobieniami w postaci klamer. Profilowane wkładki ze skóry naturalnej High Comfort w butach męskich Jorge gwarantują wysoki poziom komfortu. Wizytowe buty monki z klamrami Jorge idealnie nadają się na wszelkiego rodzaju, eleganckie okazje. Buty męskie Jorge z eleganckiej kolekcji sklepu internetowego Brilu.pl wykonano w pełni w Polsce. Skórzane buty wizytowe Jorge dostępne są w klasycznych kolorach. Skórzane buty wizytowe monki z klamrami Jorge w klasycznym brązowym kolorze Brązowe buty wizytowe monki z klamrami Jorge to propozycja dla wszystkich panów, którzy cenią klasyczne wzornictwo, a przy tym są znudzeni monochromatycznymi stylizacjami w biało-czarnym kolorze. Doskonale sprawdzą się na różnego rodzaju okazje - zarówno do codziennego noszenia do pracy lub na wieczorne wyjścia, jak i na szczególne okazje, takie jak ważne spotkania biznesowe, uroczystości, przyjęcia rodzinne czy eleganckie konferencje. Wbrew pozorom są uniwersalne i pasują do wielu rozmaitych stylizacji - casualowych z eleganckimi spodniami i koszulą lub odświętnych z garniturem. W tradycyjnych zestawieniach stylowo zaprezentują się z elementami garderoby w stonowanych odcieniach brązu, beżu, granatu czy szarości. Dla odważniejszych mężczyzn, którzy nie boją się eksperymentować z modą i pragną nieco zaszaleć z kolorami, mogą zdecydować się na ubrania w żywszych barwach, takich jak musztardowy, fioletowy, bordowy czy butelkowa zieleń.
  • Bluza męska Confront  - zdjęcie produktu

    CONFRONT BLUZA Z KAPTUREM BIG LOGO HOODY ORA Confront galeriamarek.pl wyprzedaż

    90.99 zł 159.99 zł
    Ubrania i buty z darmową dostawą w sklepie GaleriaMarek.pl

Wyszukaj podobne do "ubrania biznesowe"

Ubrania biznesowe - zobacz nasze artykuły