„A stać na to przeciętną Polkę?”. Fanki reagują na nową kolekcję w sklepie Rozenek-Majdan

Małgorzata Rozenek-Majdan to kobieta o wielu talentach, której dobra magicznie się wydłuża. Celebrytka znajduje czas na udział w kolejnych programach telewizyjnych, intensywne treningi, bycie mamą, a do tego prowadzenie własnej marki. I to właśnie jej sklep jest aktualnie pod ostrzałem krytyki. Powód nie jest zaskoczeniem – to cena nowej kolekcji. Myślisz, że ubrania Rozenek-Majdan są tyle warte? 

„A stać na to przeciętną Polkę?”. Fanki reagują na nową kolekcję w sklepie Rozenek-Majdan
Rozenek-Majdan zaszalała z cenami? Źródło: Instagram, autorka: Małgorzata Rozenek-Majdan (@m_rozenek)

Jeżeli nie śledzisz na bieżąco poczynań polskich gwiazd, to spieszymy z informacją, że Małgorzata Rozenek-Majdan zadebiutowała z własną marką już w 2021 roku. Swoją drogą, wkrótce zbliżają się jej trzecie urodziny. Sama nazwa jest dość wymowna: Mrs.Drama, czyli po polsku „Pani Drama”. Skąd taki oryginalny pomysł? 

„To taka nazwa, którą nazywają mnie najbliżsi współpracownicy [...]. Jest tak z reguły, że jak się coś dzieje u mnie albo zaczynam jakieś projekty, to często, raz na jakiś czas są jakieś dramy” 

– wyjaśniła celebrytka w wywiadzie dla serwisu Party.pl. 

Wygląda na to, że nazwa marki zobowiązuje. Ogłoszenie kolejnego dropu, czyli nowej kolekcji, w sklepie Mrs.Drama rozgrzało sekcję komentarzy na Instagramie do czerwoności. Jesteśmy ciekawe, co o tym myślisz. 

Zobacz też: Przygotuj swoją szafę na 2024 rok. Wybrałyśmy pięć must have'ów każdej kobiety

Walentynkowa kolekcja Mrs.Drama. Skusisz się?

Z okazji 14 lutego Mrs.Drama wypuściła specjalną walentynkową kolekcję, w której króluje nie tylko czerwień i miłosne akcenty. Oprócz nich ubrania są kwintesencją „cozy mood”, czyli przytulnego nastroju. Właśnie to hasło powtarza się pod postami reklamowymi na Instagramie, przekonując, że kolekcja przyda się nie tylko w trakcie święta zakochanych. 

Co tym razem Małgorzata Rozenek-Majdan przygotowała dla swoich klientek? W kolekcji pojawiły się ciepłe golfy, jeansy z szerokimi nogawkami, dresy, bluzy typu crewneck (z okrągłym dekoltem, bez kaptura), szaliki czy czapki. Jak zapewnia celebrytka: „wszystkie rzeczy produkowane są w Polsce”. 

O co ta cała drama? Chodzi o ceny nowych produktów, które dla wielu kobiet mogą być zaporowe. Dresy za 1399 zł, szal za 469 zł, sweter za 839 zł czy jeansy za 649 zł. Z jednej strony to całkiem sporo, a z drugiej – polska produkcja oraz wykonanie z wełny czy kaszmiru nie należą do najtańszych. 

Rozenek-Majdan reklamuje swoje ubrania. Fanki podzielone

Jeszcze się taki nie urodził, który by wszystkim dogodził – mówi słynne polskie przysłowie. Tak właśnie jest w przypadku celebrytek, a raczej ich działań zawodowych czy prywatnych, które wzbudzają albo zachwyt, albo oburzenie. Premiera nowej kolekcji marki Rozenek-Majdan jest tego najlepszym przykładem. 

Sekcja komentarzy podzieliła się na zachwycone obserwatorki i te krytykujące zarówno cenę, jak i same projekty. Fanki zachwalają: 

  • „Piękna kolekcja. Mam. Jakościowo super” 

  • „Ale ładne, chyba trzeba coś kupić” 

  • „Zauroczyło mnie wszystko” 

Z kolei druga grupa krytykuje: 

  • „Nic rewelacyjnego. Tych ciuchów w tym stylu jest wszędzie pełno” 

  • „A stać na to przeciętną Polkę?” 

  • „Niebieski dres jest przepiękny, ale jego cena” 

A ty sądzisz, że ubrania Mrs.Drama są warte swojej ceny? 

Co noszą polskie gwiazdy? Te artykuły mogą ci się spodobać: 

Szukasz ubrań w stylu Małgorzaty Rozenek-Majdan? Sprawdź te propozycje na Domodi.pl

Te modne jeansy męskie 2024 to dobra baza codziennych stylizacji. 6 modeli, które będą królować w tym sezonie Te modne jeansy męskie 2024 to dobra baza codziennych stylizacji. 6 modeli, które będą królować w tym sezonie Drogie marki ubrań 2024. Oto lista najcenniejszych znanych marek odzieżowych, o których było i będzie głośno Drogie marki ubrań 2024. Oto lista najcenniejszych znanych marek odzieżowych, o których było i będzie głośno