“Mamy tyle wspólnego” - wyjątkowa kampania Showroom pokazuje, co łączy wszystkie Polki
Data publikacji:
Mamy tyle wspólnego>
67% kobiet na pierwszym miejscu stawia bliskich. 66% uważa, że doba jest za krótka. 77% Polek uważa, że w każdym wieku można zacząć od nowa. 100% daje z siebie wszystko. Wszystkie chcą żyć długo i szczęśliwie, lubią czuć się pięknie, pragną akceptacji, zasługują na chwilę wytchnienia. Raport o kobietach w Polsce (Świat Kobiet 2018) stał się inspiracją do stworzenia kampanii, która opowiada o kobietach przez pryzmat ich preferencji i tego, co je fundamentalnie łączy.
Ta opowieść o kobiecości ponad podziałami zainspirowała SHOWROOM do stworzenia platformy przyjaznej i bezpiecznej, w której kobiety nie są pouczane, oceniane, lecz mogą się zainspirować. Na stronie regularnie będą pojawiać się cykle o kobietach, które spełniają się na różnych polach m. in. cykl reportaży: Dziewczyny z sąsiedztwa- o dziewczynach, które mają inne sytuacje rodzinne, ale łączy je współtworzenie wspólnoty i są integralną częścią lokalnego krajobrazu. W listopadzie startuje seria podcastów na Spotify: Two girls talking- godzinne wywiady 1:1 z ciekawymi kobietami, jak z przyjaciółką na kanapie.
Showroom dziś>
Fuzja oferty SHOWROOM i miinto na polskim rynku, to przede wszystkim zmiana strategii asortymentowej. Showroom jest największym polskim sklepem internetowym z modą niezależną. Jednak od teraz, poza lokalnymi projektantami, oraz rodzimymi brandami, asortyment powiększa się także o marki komercyjne, eko, vintage i luksusowe. Pomimo tak dużych zmian, wartości brandu pozostają niezmienne: wyjątkowa moda dla kobiet, które cenią jakość i oryginalność, w różnym stylu, rozmiarze i na różną kieszeń.
Wybierz coś dla siebie z asortymentu Showroom.pl>
Może Cię zainteresuje
- Wybieram najlepsze jeansy dla 50-latek. Króluje jeden fason, ale możliwości jest więcej
- Są wygodne i eleganckie. To najmodniejsze czółenka na słupku na wiosnę 2024
- Dzięki Dodzie już wiadomo, jaka kurtka będzie hitem wiosny. Nie chodzi o ramoneskę
- Marynarka damska w kratę w stylizacjach 2024. Zdziwisz się, do jak wielu rzeczy pasuje
- W roli głównej: moda dla 50-latki. Te stylizacje na wiosnę 2024 sprawią, że pobiegniesz na zakupy (ZDJĘCIA)
- Szybko znikają ze sklepów. Torebki w stylu Michaela Korsa za 200 zł to hit