Klapki damskie Guess płaskie bez zapięcia z tworzywa sztucznego na lato casualowe
Marka odzieżowa Guess została stworzona w Los Angeles w 1981 roku przez czterech braci Marciano: Georgesa, Maurice'a, Paula. Bracia pochodzą z Francji, gdzie jeszcze w latach 70. założyli sieć sklepów pod szyldem MGA. Początkowo firma Guess produkowała ubrania z przetartego jeansu, który różnił się od tego prezentowanego przez konkurentów delikatnością i jasnym odcieniem. Kolekcje odniosły sukces, ale między braćmi pojawiły się pierwsze nieporozumienia. Podczas gdy Georges uważał, że produkty marki powinny być sprzedawane w ekskluzywnych sklepach, jego bracia planowali wprowadzenie kolekcji Guess do marketów np. KMart. Georges Marciano postanowił odejść ze spółki. W latach 80. Guess był jednym z najpopularniejszych producentów i dystrybutorów jeansów na świecie, a przy tym pierwszym, który lansował ich designerskie kolekcje. Początkowo produkcja dotyczyła mody damskiej, jednak już w 1983 roku powstały pierwsze linie jeansów męskich. Rok później na rynku pojawiły się zegarki Guess w kolekcji „Guess Steel” i „Guess Collection”. W tym samym czasie ukazała się również linia ubranek dla dzieci, „Baby Guess”, która dziś nosi nazwę „Guess Kids”. W latach 90. pojawiła się marka Guess Home, w ramach której sprzedawane były między innymi designerskie ręczniki łazienkowe oraz pościel pakowana w innowacyjny sposób w pokrowiec z tego samego materiału, dzięki czemu klientom łatwo było sprawdzić wzór. Działanie Guess Home zakończono wraz z nadejściem nowej dekady. Wiązało się to z kłopotami finansowymi spółki. Na horyzoncie pojawiła się poważna konkurencja, czyli denimowi giganci tacy jak Diesel, Tommy Hilfiger, Calvin Klein czy Gap. Osłabła zarówno popularność marki Guess, jak i jej pozycja na nowojorskiej giełdzie. Guess podniósł się na początku XXI wieku, po zaproponowaniu nowej polityki. Pojawiły się linie o szerokim asortymencie, których głównymi odbiorcami stali się młodzi dorośli. Twarzą nowych kolekcji została dziedziczka fortuny, Paris Hilton. W kolejnych latach produkty marki Guess zostały również wprowadzone do sklepów wyprzedażowych. Równocześnie pojawiła się luksusowa marka Guess'a, Marciano, początkowo dedykowana kobietom, a od 2006 również mężczyznom.
Szczegóły produktu:
- Kategoria: klapki damskie
- Pora roku: lato
- Zapięcie: bez zapięcia
- Podeszwa/obcas: płaska podeszwa
- Wzór: gładkie
- Styl: casual
- Materiał: tworzywo sztuczne
Podobne produkty
-
Ostatnie szt.
Klapki damskie Jenny Fairy casual na lato
38 -
-15%
Klapki damskie Unisa bez zapięcia letnie casual
38 | 39 -
Klapki damskie Jenny Fairy casualowe płaskie
36 | 37 -
-20%
Klapki damskie Melissa
35.5 | 38 | 39 | 40 -
Klapki damskie 4F sportowe na lato
36 | 37 | 38 | 39 | 40 -
Klapki damskie Jenny Fairy bez zapięcia casual
36 | 37 -
Klapki damskie BIRKENSTOCK płaskie
35 | 36 -
-17%
Klapki damskie Ralph Lauren bez zapięcia casualowe
36_5 -
-27%
Klapki damskie Versace Jeans bez zapięcia casual na płaskiej podeszwie
35 | 36 -
Klapki damskie BIG STAR casual z tworzywa sztucznego
36 | 37 | 38 | 39 | 40
Inne klapki damskie od Guess
-
-19%
Klapki damskie Guess bez zapięcia casual na lato
35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 -
Klapki damskie Guess bez zapięcia płaskie
36 | 37 | 38 | 39 | 40 -
-19%
Klapki damskie Guess na lato bez zapięcia
35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 -
-20%
Klapki damskie Guess bez zapięcia czarne casual
35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 -
Klapki damskie Guess czarne bez zapięcia na obcasie
38 | 39 | 40 | 41 -
-20%
Klapki damskie Guess letnie bez zapięcia
35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 -
Klapki damskie Guess eleganckie bez zapięcia na obcasie
36 | 37 | 39 -
-19%
Klapki damskie Guess bez zapięcia na lato
35 | 37 | 39 -
-20%
Klapki damskie czarne Guess płaskie bez zapięcia
35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 -
Klapki damskie Guess z tworzywa sztucznego
36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41