Neonowa bluzka

Neonowa bluzka - sprawdź nasze produkty

Bluzki damskie

Bluzki damskie możesz nosić praktycznie do wszystkiego, a zasady łączenia różnych stylów i konwencji otwierają przed Tobą wiele możliwości. Problematyczne może okazać się jedynie, jak nosić luźne bluzki, lecz o tym zaraz napiszemy.

Wyszukaj podobne do "neonowa bluzka"

  • Bluzka damska Levi's z okrągłym dekoltem z krótkimi rękawami z napisami na wiosnę  - zdjęcie produktu

    Koszulka Levi's The Perfect Tee (17369-1277) Sneaker Peeker

    79.00 zł 129.00 zł
    Levi's® T-shirt z nadrukiem z logo w kształcie skrzydła nietoperza. Koszulka Levi's to strzał w dziesiątke w świecie mody.
  • Bluzka damska Guess z krótkimi rękawami  - zdjęcie produktu

    Koszulka damska Guess Icone Tee (W1RI25I3Z00-G5N1) Guess Sneaker Peeker

    87.00 zł 189.00 zł
    Marka odzieżowa Guess została stworzona w Los Angeles w 1981 roku przez czterech braci Marciano: Georgesa, Maurice'a, Paula. Bracia pochodzą z Francji, gdzie jeszcze w latach 70. założyli sieć sklepów pod szyldem MGA. Początkowo firma Guess produkowała ubrania z przetartego jeansu, który różnił się od tego prezentowanego przez konkurentów delikatnością i jasnym odcieniem. Kolekcje odniosły sukces, ale między braćmi pojawiły się pierwsze nieporozumienia. Podczas gdy Georges uważał, że produkty marki powinny być sprzedawane w ekskluzywnych sklepach, jego bracia planowali wprowadzenie kolekcji Guess do marketów np. KMart. Georges Marciano postanowił odejść ze spółki. W latach 80. Guess był jednym z najpopularniejszych producentów i dystrybutorów jeansów na świecie, a przy tym pierwszym, który lansował ich designerskie kolekcje. Początkowo produkcja dotyczyła mody damskiej, jednak już w 1983 roku powstały pierwsze linie jeansów męskich. Rok później na rynku pojawiły się zegarki Guess w kolekcji „Guess Steel” i „Guess Collection”. W tym samym czasie ukazała się również linia ubranek dla dzieci, „Baby Guess”, która dziś nosi nazwę „Guess Kids”. W latach 90. pojawiła się marka Guess Home, w ramach której sprzedawane były między innymi designerskie ręczniki łazienkowe oraz pościel pakowana w innowacyjny sposób w pokrowiec z tego samego materiału, dzięki czemu klientom łatwo było sprawdzić wzór. Działanie Guess Home zakończono wraz z nadejściem nowej dekady. Wiązało się to z kłopotami finansowymi spółki. Na horyzoncie pojawiła się poważna konkurencja, czyli denimowi giganci tacy jak Diesel, Tommy Hilfiger, Calvin Klein czy Gap. Osłabła zarówno popularność marki Guess, jak i jej pozycja na nowojorskiej giełdzie. Guess podniósł się na początku XXI wieku, po zaproponowaniu nowej polityki. Pojawiły się linie o szerokim asortymencie, których głównymi odbiorcami stali się młodzi dorośli. Twarzą nowych kolekcji została dziedziczka fortuny, Paris Hilton. W kolejnych latach produkty marki Guess zostały również wprowadzone do sklepów wyprzedażowych. Równocześnie pojawiła się luksusowa marka Guess'a, Marciano, początkowo dedykowana kobietom, a od 2006 również mężczyznom.
  • Bluzka damska biała Guess z okrągłym dekoltem  - zdjęcie produktu

    Koszulka damska Guess Paula Tee (W1GI0KJA900-F9P6) Guess Sneaker Peeker

    119.00 zł 239.00 zł
    Marka odzieżowa Guess została stworzona w Los Angeles w 1981 roku przez czterech braci Marciano: Georgesa, Maurice'a, Paula. Bracia pochodzą z Francji, gdzie jeszcze w latach 70. założyli sieć sklepów pod szyldem MGA. Początkowo firma Guess produkowała ubrania z przetartego jeansu, który różnił się od tego prezentowanego przez konkurentów delikatnością i jasnym odcieniem. Kolekcje odniosły sukces, ale między braćmi pojawiły się pierwsze nieporozumienia. Podczas gdy Georges uważał, że produkty marki powinny być sprzedawane w ekskluzywnych sklepach, jego bracia planowali wprowadzenie kolekcji Guess do marketów np. KMart. Georges Marciano postanowił odejść ze spółki. W latach 80. Guess był jednym z najpopularniejszych producentów i dystrybutorów jeansów na świecie, a przy tym pierwszym, który lansował ich designerskie kolekcje. Początkowo produkcja dotyczyła mody damskiej, jednak już w 1983 roku powstały pierwsze linie jeansów męskich. Rok później na rynku pojawiły się zegarki Guess w kolekcji „Guess Steel” i „Guess Collection”. W tym samym czasie ukazała się również linia ubranek dla dzieci, „Baby Guess”, która dziś nosi nazwę „Guess Kids”. W latach 90. pojawiła się marka Guess Home, w ramach której sprzedawane były między innymi designerskie ręczniki łazienkowe oraz pościel pakowana w innowacyjny sposób w pokrowiec z tego samego materiału, dzięki czemu klientom łatwo było sprawdzić wzór. Działanie Guess Home zakończono wraz z nadejściem nowej dekady. Wiązało się to z kłopotami finansowymi spółki. Na horyzoncie pojawiła się poważna konkurencja, czyli denimowi giganci tacy jak Diesel, Tommy Hilfiger, Calvin Klein czy Gap. Osłabła zarówno popularność marki Guess, jak i jej pozycja na nowojorskiej giełdzie. Guess podniósł się na początku XXI wieku, po zaproponowaniu nowej polityki. Pojawiły się linie o szerokim asortymencie, których głównymi odbiorcami stali się młodzi dorośli. Twarzą nowych kolekcji została dziedziczka fortuny, Paris Hilton. W kolejnych latach produkty marki Guess zostały również wprowadzone do sklepów wyprzedażowych. Równocześnie pojawiła się luksusowa marka Guess'a, Marciano, początkowo dedykowana kobietom, a od 2006 również mężczyznom.
  • Bluzka damska Guess z okrągłym dekoltem  - zdjęcie produktu

    Body Guess Helena Bodysuit (W1GP36J1311-TWHT) Guess Sneaker Peeker

    95.00 zł 189.00 zł
    Marka odzieżowa Guess została stworzona w Los Angeles w 1981 roku przez czterech braci Marciano: Georgesa, Maurice'a, Paula. Bracia pochodzą z Francji, gdzie jeszcze w latach 70. założyli sieć sklepów pod szyldem MGA. Początkowo firma Guess produkowała ubrania z przetartego jeansu, który różnił się od tego prezentowanego przez konkurentów delikatnością i jasnym odcieniem. Kolekcje odniosły sukces, ale między braćmi pojawiły się pierwsze nieporozumienia. Podczas gdy Georges uważał, że produkty marki powinny być sprzedawane w ekskluzywnych sklepach, jego bracia planowali wprowadzenie kolekcji Guess do marketów np. KMart. Georges Marciano postanowił odejść ze spółki. W latach 80. Guess był jednym z najpopularniejszych producentów i dystrybutorów jeansów na świecie, a przy tym pierwszym, który lansował ich designerskie kolekcje. Początkowo produkcja dotyczyła mody damskiej, jednak już w 1983 roku powstały pierwsze linie jeansów męskich. Rok później na rynku pojawiły się zegarki Guess w kolekcji „Guess Steel” i „Guess Collection”. W tym samym czasie ukazała się również linia ubranek dla dzieci, „Baby Guess”, która dziś nosi nazwę „Guess Kids”. W latach 90. pojawiła się marka Guess Home, w ramach której sprzedawane były między innymi designerskie ręczniki łazienkowe oraz pościel pakowana w innowacyjny sposób w pokrowiec z tego samego materiału, dzięki czemu klientom łatwo było sprawdzić wzór. Działanie Guess Home zakończono wraz z nadejściem nowej dekady. Wiązało się to z kłopotami finansowymi spółki. Na horyzoncie pojawiła się poważna konkurencja, czyli denimowi giganci tacy jak Diesel, Tommy Hilfiger, Calvin Klein czy Gap. Osłabła zarówno popularność marki Guess, jak i jej pozycja na nowojorskiej giełdzie. Guess podniósł się na początku XXI wieku, po zaproponowaniu nowej polityki. Pojawiły się linie o szerokim asortymencie, których głównymi odbiorcami stali się młodzi dorośli. Twarzą nowych kolekcji została dziedziczka fortuny, Paris Hilton. W kolejnych latach produkty marki Guess zostały również wprowadzone do sklepów wyprzedażowych. Równocześnie pojawiła się luksusowa marka Guess'a, Marciano, początkowo dedykowana kobietom, a od 2006 również mężczyznom.
  • Bluzka damska SALEWA z okrągłym dekoltem z krótkimi rękawami  - zdjęcie produktu

    Koszulka damska Solid Dry-Release Salewa SPORT-SHOP.pl

    109.00 zł 119.00 zł
    Solid Dry-Release to tradycyjny t-shirt, stworzony przez markę Salewa dla aktywnych kobiet. Wykonany z technicznej mieszanki materiałów, pozwoli Ci cieszyć się niebywałym komfortem użytkowania i co...
  • Bluzka damska SALEWA z krótkim rękawem  - zdjęcie produktu

    Koszulka damska Puez Melange Dry S/S Tee Salewa SPORT-SHOP.pl

    99.00 zł 169.00 zł
    Prostota i klasyka nigdy nie wyjdzie z mody. Koszulka Puez Melange Dry S/S Tee marki Salewa to niezawodna funkcjonalność, którą wykorzystasz zarówno podczas treningów, jak i podczas spotkań ze...
  • Bluzka damska SALEWA z krótkim rękawem z okrągłym dekoltem  - zdjęcie produktu

    Koszulka damska Puez Melange Dry S/S Tee Salewa SPORT-SHOP.pl

    99.00 zł 169.00 zł
    Prostota i klasyka nigdy nie wyjdzie z mody. Koszulka Puez Melange Dry S/S Tee marki Salewa to niezawodna funkcjonalność, którą wykorzystasz zarówno podczas treningów, jak i podczas spotkań ze...
  • Bluzka damska SALEWA z krótkimi rękawami z okrągłym dekoltem  - zdjęcie produktu

    Koszulka damska Puez Melange Dry S/S Tee Salewa SPORT-SHOP.pl

    109.00 zł 139.00 zł
    Prostota i klasyka nigdy nie wyjdzie z mody. Koszulka Puez Melange Dry S/S Tee marki Salewa to niezawodna funkcjonalność, którą wykorzystasz zarówno podczas treningów, jak i podczas spotkań ze...
  • T-shirt męski 4F czerwony z napisami z krótkim rękawem  - zdjęcie produktu

    Koszulka damksa NOSH4 TSD353 4F SPORT-SHOP.pl

    39.99 zł 49.99 zł
    T-shirt NOSH4 TDS353 marki 4F to klasyczna koszulka na co dzień, która przyda się na wiele okazji. Posiada standardowy krój oraz zaokrąglony dekolt, który doda Ci jeszcze więcej pewności siebie....
  • Bluzka damska 4F z okrągłym dekoltem z krótkim rękawem  - zdjęcie produktu

    Koszulka damska NOSH4 TSD353 4F SPORT-SHOP.pl

    39.99 zł 49.99 zł
    T-shirt NOSH4 TDS353 marki 4F to klasyczna koszulka na co dzień, która przyda się na wiele okazji. Posiada standardowy krój oraz zaokrąglony dekolt, który doda Ci jeszcze więcej pewności siebie....

Neonowa bluzka - zobacz nasze artykuły