Listonoszka Guess czerwona z tłoczeniem na ramię bez dodatków
Marka odzieżowa Guess została stworzona w Los Angeles w 1981 roku przez czterech braci Marciano: Georgesa, Maurice'a, Paula. Bracia pochodzą z Francji, gdzie jeszcze w latach 70. założyli sieć sklepów pod szyldem MGA. Początkowo firma Guess produkowała ubrania z przetartego jeansu, który różnił się od tego prezentowanego przez konkurentów delikatnością i jasnym odcieniem. Kolekcje odniosły sukces, ale między braćmi pojawiły się pierwsze nieporozumienia. Podczas gdy Georges uważał, że produkty marki powinny być sprzedawane w ekskluzywnych sklepach, jego bracia planowali wprowadzenie kolekcji Guess do marketów np. KMart. Georges Marciano postanowił odejść ze spółki. W latach 80. Guess był jednym z najpopularniejszych producentów i dystrybutorów jeansów na świecie, a przy tym pierwszym, który lansował ich designerskie kolekcje. Początkowo produkcja dotyczyła mody damskiej, jednak już w 1983 roku powstały pierwsze linie jeansów męskich. Rok później na rynku pojawiły się zegarki Guess w kolekcji „Guess Steel” i „Guess Collection”. W tym samym czasie ukazała się również linia ubranek dla dzieci, „Baby Guess”, która dziś nosi nazwę „Guess Kids”. W latach 90. pojawiła się marka Guess Home, w ramach której sprzedawane były między innymi designerskie ręczniki łazienkowe oraz pościel pakowana w innowacyjny sposób w pokrowiec z tego samego materiału, dzięki czemu klientom łatwo było sprawdzić wzór. Działanie Guess Home zakończono wraz z nadejściem nowej dekady. Wiązało się to z kłopotami finansowymi spółki. Na horyzoncie pojawiła się poważna konkurencja, czyli denimowi giganci tacy jak Diesel, Tommy Hilfiger, Calvin Klein czy Gap. Osłabła zarówno popularność marki Guess, jak i jej pozycja na nowojorskiej giełdzie. Guess podniósł się na początku XXI wieku, po zaproponowaniu nowej polityki. Pojawiły się linie o szerokim asortymencie, których głównymi odbiorcami stali się młodzi dorośli. Twarzą nowych kolekcji została dziedziczka fortuny, Paris Hilton. W kolejnych latach produkty marki Guess zostały również wprowadzone do sklepów wyprzedażowych. Równocześnie pojawiła się luksusowa marka Guess'a, Marciano, początkowo dedykowana kobietom, a od 2006 również mężczyznom.
Szczegóły produktu:
- Kategoria: listonoszki
- Dodatki: bez dodatków
- Rodzaj torebki: na ramię
- Styl: elegancki, młodzieżowy
- Wielkość torebki: średnie, małe
- Wzór/Faktura: z tłoczeniem
Inne listonoszki od Guess
-
-31%KOD -20%Znajdź podobne239.99 zł 349.99 zł*
Listonoszka biała Guess młodzieżowa
-
-26%Znajdź podobne279.99 zł 379.99 zł*
Guess listonoszka matowa glamour średnia
-
-20% NoweZnajdź podobne455.99 zł 569.99 zł*
Listonoszka Guess
-
-36% NoweZnajdź podobne179.95 zł 279.95 zł*
Listonoszka Guess na ramię skórzana na wakacje
-
-50%Znajdź podobne399.99 zł 799.99 zł*
Listonoszka Guess matowa skórzana elegancka
-
-31%Znajdź podobne429.99 zł 619.99 zł*
Listonoszka żółta Guess średniej wielkości na ramię
-
-11%KOD -20%Znajdź podobne399.99 zł 449.99 zł*
Listonoszka Guess - eobuwie.pl
-
Znajdź podobne599.00 zł
Listonoszka Guess wakacyjna duża
-
NoweZnajdź podobne599.99 zł
Listonoszka Guess matowa elegancka
-
Znajdź podobne599.95 zł
Listonoszka Guess średnia matowa ze skóry