Listonoszka różowa Guess na ramię
Marka odzieżowa Guess została stworzona w Los Angeles w 1981 roku przez czterech braci Marciano: Georgesa, Maurice'a, Paula. Bracia pochodzą z Francji, gdzie jeszcze w latach 70. założyli sieć sklepów pod szyldem MGA. Początkowo firma Guess produkowała ubrania z przetartego jeansu, który różnił się od tego prezentowanego przez konkurentów delikatnością i jasnym odcieniem. Kolekcje odniosły sukces, ale między braćmi pojawiły się pierwsze nieporozumienia. Podczas gdy Georges uważał, że produkty marki powinny być sprzedawane w ekskluzywnych sklepach, jego bracia planowali wprowadzenie kolekcji Guess do marketów np. KMart. Georges Marciano postanowił odejść ze spółki. W latach 80. Guess był jednym z najpopularniejszych producentów i dystrybutorów jeansów na świecie, a przy tym pierwszym, który lansował ich designerskie kolekcje. Początkowo produkcja dotyczyła mody damskiej, jednak już w 1983 roku powstały pierwsze linie jeansów męskich. Rok później na rynku pojawiły się zegarki Guess w kolekcji „Guess Steel” i „Guess Collection”. W tym samym czasie ukazała się również linia ubranek dla dzieci, „Baby Guess”, która dziś nosi nazwę „Guess Kids”. W latach 90. pojawiła się marka Guess Home, w ramach której sprzedawane były między innymi designerskie ręczniki łazienkowe oraz pościel pakowana w innowacyjny sposób w pokrowiec z tego samego materiału, dzięki czemu klientom łatwo było sprawdzić wzór. Działanie Guess Home zakończono wraz z nadejściem nowej dekady. Wiązało się to z kłopotami finansowymi spółki. Na horyzoncie pojawiła się poważna konkurencja, czyli denimowi giganci tacy jak Diesel, Tommy Hilfiger, Calvin Klein czy Gap. Osłabła zarówno popularność marki Guess, jak i jej pozycja na nowojorskiej giełdzie. Guess podniósł się na początku XXI wieku, po zaproponowaniu nowej polityki. Pojawiły się linie o szerokim asortymencie, których głównymi odbiorcami stali się młodzi dorośli. Twarzą nowych kolekcji została dziedziczka fortuny, Paris Hilton. W kolejnych latach produkty marki Guess zostały również wprowadzone do sklepów wyprzedażowych. Równocześnie pojawiła się luksusowa marka Guess'a, Marciano, początkowo dedykowana kobietom, a od 2006 również mężczyznom.
Szczegóły produktu:
- Kategoria: listonoszki
- Rodzaj torebki: na ramię
- Dodatki: bez dodatków
- Styl: elegancki
- Wielkość torebki: małe, średnie
- Wzór/Faktura: matowe
- Materiał: skóra
Inne listonoszki od Guess
-
-30%Znajdź podobne419.99 zł 599.99 zł*
Listonoszka Guess średnia matowa
-
-36%Znajdź podobne349.00 zł 549.00 zł*
Listonoszka Guess różowa bez dodatków średniej wielkości z nadrukiem na ramię
-
-14%Znajdź podobne359.99 zł 419.99 zł*
Listonoszka Guess średniej wielkości na ramię elegancka
-
-10%Znajdź podobne224.99 zł 249.99 zł*
Listonoszka Guess młodzieżowa średniej wielkości czarna z nadrukiem
-
-37%Znajdź podobne379.95 zł 599.95 zł*
Listonoszka Guess młodzieżowa matowa średniej wielkości
-
-29%Znajdź podobne169.99 zł 239.99 zł*
Listonoszka Guess elegancka
-
Znajdź podobne629.00 zł
Listonoszka biała Guess na ramię średnia
-
-18%Znajdź podobne269.99 zł 329.99 zł*
Listonoszka Guess matowa
-
-13%Znajdź podobne419.99 zł 479.99 zł*
Listonoszka Guess średnia
-
Znajdź podobne349.99 zł
Listonoszka Guess biała średnia elegancka