Event Domodi – Autumn Session 2019. Cykl spotkań o kobietach i dla kobiet
Data publikacji:
“Domodi Session” to nazwa, pod którą kryją się kwartalne spotkania organizowane przez platformę modową Domodi.pl. Przyjmują one formę rozważań w przyjacielskim gronie, a główną tematyką są kobiety i to, co dla kobiet najważniejsze: bezpieczeństwo, akceptacja, zrozumienie. Ich celem jest promocja otwartości w relacjach oraz stworzenie platformy do rozmów o życiu i otaczającym kobiety świecie.
Zależało nam, żeby stworzyć wyjątkową i przyjacielską przestrzeń, która pozwoli na swobodną wymianę wiedzy oraz doświadczeń. Poruszane tematy dotyczą nie tylko biznesu, ale dotykają też osobistych problemów i potrzeb twórców - mówi Agnieszka Ozga, organizatorka z ramienia Grupy Domodi.
Pierwsza, jesienna edycja wydarzenia odbyła się 28. sierpnia we Wrocławiu, a jej motywem przewodnim były zmiany. To właśnie o nich opowiadały po kolei: Martyna Głowińska z Domodi.pl, która w swoim panelu przedstawiła rebranding oraz redesign Domodi.pl. Edyta Zając, psycholog oraz trener, opowiedziała o psychicznym przygotowaniu do zmian w życiu, a Anna Skuta, Brand Manager oraz Marketing&Social Media Manager - uświadomiła uczestniczki jakie zmiany zaszły w użytkowaniu Instagrama.
Wydarzenie odbyło się w przestrzeni kulinarnej Warsztat - food&garden i miało zamkniętą formułę. Zaproszonych na nie zostało kilkanaście influencerek, które aktywnie uczestniczyły w networkingu i towarzyszących mu warsztatach. O dobrą zabawę i niezapomnianą atmosferę zadbały dobrze wszystkim znane marki: Lubelska oraz Stock Prosecco Treviso, producent Stock Polska. Zestaw gadżetów dla uczestniczek wydarzenia przekazała polska marka odzieżowa Greenpoint, która na rynku istnieje już od 1992 roku. Firma może pochwalić się 149 salonami stacjonarnymi w całym kraju, ale jej aktualne kolekcje, dedykowane nowoczesnym, aktywnym zawodowo kobietom, można też znaleźć w Domodi. Bony podarunkowe przygotował sklep Tatuum, łączący w swojej ofercie modne trendy z ponadczasową klasyką oraz Bohomoss – marka kochanych przez Polki piżamek i szlafroków, w DNA której wpisana jest zmysłowa swoboda i luksus. Z kolei Organique nie tylko podarował gościom “Domodi session” zestawy kosmetyków naturalnych Bloom Essence, ale też zadbał o ich dłonie, przygotowując rytuał peelingu i nawilżenia.




Kolejna, zimowa edycja “Domodi Session” już niebawem, a wszystkie informacje dostępne są na stronie www.domodi.pl.


Może Cię zainteresuje
-
Co to jest dress code? Poznaj zasady dobierania stroju do okazji i rodzaje kodów ubioru
-
Pięć modeli klapków damskich dla 40-latek na lato 2024. To gotowa lista zakupów
-
Ekskluzywne sukienki wieczorowe dla 50-latek – przegląd 2024 na wielkie wyjścia
-
Timberki w stylizacjach damskich i męskich. Jak modnie nosić buty Timberland i trapery innych marek?
-
Wybrałam plecaki damskie z wyprzedaży. „Perełki” na lato za mniej niż 100 zł
-
Kupuję kurteczki wiosenne damskie z wyprzedaży teraz i mam z głowy na kilka sezonów