Wyniki rankingu sklepów internetowych Grupy Domodi E-IKON – zobacz, kto wygrał
Data publikacji: 20.11.2020
E-IKONY to prestiżowy ranking grupy Domodi, który pozwala na podstawie tysięcy ankiet wyłonić ulubione sklepy internetowe naszych użytkowników. W tej edycji nagrodzone zostały 3 sklepy z branży modowej. Dodatkowo jury przyznało również po 4 dodatkowe wyróżnienia. Zobacz, kto zwyciężył.

E-IKONY. Jakie sklepy najbardziej lubią nasi użytkownicy?
Organizując ranking E-IKONY, chcieliśmy nie tylko wyróżnić naszych partnerów, ale też dowiedzieć się, jakie sklepy w serwisach grupy Domodi lubią najbardziej nasi użytkownicy. Dzięki naszemu rankingowi nie tylko wspieramy słuszne inicjatywy w biznesie, ale też podkreślamy, jak wielka rolę odgrywa dla nas zdanie i satysfakcja internautów, którzy każdego dnia robią zakupy za pośrednictwem serwisów grupy Domodi.
Nagrodę główną w kategorii „wybór użytkowników” otrzymały sklepy e-commerce, które były najczęściej wskazywane przez użytkowników w badaniu ankietowym jako ulubione sklepy internetowe. W branży fashion to: Orsay, 4F i Adidas.
Dodatkowo jury z grupy Domodi wyróżniło sklepy:
- Reserved w kategorii „Ekologia w Fashion” - za całokształt działań mających pozytywny wpływ na środowisko, w tym za kolekcję Eco Aware.
- Modivo w kategorii „Innowacja w Fashion” - za rozwijanie kanału omnichannel, w którym offline przenika się z online, wyznaczając tym samym nowe kierunki w rozwoju e-commerce.
- Gomez w kategorii „Najlepszy sklep premium na Domodi.pl” - za szeroki asortyment markowej odzieży premium.
- Born2be w kategorii „Bestseller” - za największą liczbę przejść użytkowników do sklepu z serwisów Domodi.pl i Allani.pl.
Nagroda główna, o której decydują użytkownicy naszych serwisów, to uhonorowanie całościowej pracy wykonywanej przez sklep internetowy. Zwycięski e-commerce jest wskazywany przez największą liczbę konsumentów jako ulubiona platforma zakupowa. Dodatkowe wyróżnienia to docenienie poszczególnych obszarów działalności sklepów internetowych, a przede wszystkim umiejętności podążania lub wyznaczania aktualnych trendów w branży modowej oraz wnętrzarskiej. – mówi Paweł Piekarski, B2B marketing manager w Grupie Domodi.
Nikt nie dodał jeszcze komentarza. Bądź pierwszy.