Marynarka Guess
Marka odzieżowa Guess została stworzona w Los Angeles w 1981 roku przez czterech braci Marciano: Georgesa, Maurice'a, Paula. Bracia pochodzą z Francji, gdzie jeszcze w latach 70. założyli sieć sklepów pod szyldem MGA. Początkowo firma Guess produkowała ubrania z przetartego jeansu, który różnił się od tego prezentowanego przez konkurentów delikatnością i jasnym odcieniem. Kolekcje odniosły sukces, ale między braćmi pojawiły się pierwsze nieporozumienia. Podczas gdy Georges uważał, że produkty marki powinny być sprzedawane w ekskluzywnych sklepach, jego bracia planowali wprowadzenie kolekcji Guess do marketów np. KMart. Georges Marciano postanowił odejść ze spółki. W latach 80. Guess był jednym z najpopularniejszych producentów i dystrybutorów jeansów na świecie, a przy tym pierwszym, który lansował ich designerskie kolekcje. Początkowo produkcja dotyczyła mody damskiej, jednak już w 1983 roku powstały pierwsze linie jeansów męskich. Rok później na rynku pojawiły się zegarki Guess w kolekcji „Guess Steel” i „Guess Collection”. W tym samym czasie ukazała się również linia ubranek dla dzieci, „Baby Guess”, która dziś nosi nazwę „Guess Kids”. W latach 90. pojawiła się marka Guess Home, w ramach której sprzedawane były między innymi designerskie ręczniki łazienkowe oraz pościel pakowana w innowacyjny sposób w pokrowiec z tego samego materiału, dzięki czemu klientom łatwo było sprawdzić wzór. Działanie Guess Home zakończono wraz z nadejściem nowej dekady. Wiązało się to z kłopotami finansowymi spółki. Na horyzoncie pojawiła się poważna konkurencja, czyli denimowi giganci tacy jak Diesel, Tommy Hilfiger, Calvin Klein czy Gap. Osłabła zarówno popularność marki Guess, jak i jej pozycja na nowojorskiej giełdzie. Guess podniósł się na początku XXI wieku, po zaproponowaniu nowej polityki. Pojawiły się linie o szerokim asortymencie, których głównymi odbiorcami stali się młodzi dorośli. Twarzą nowych kolekcji została dziedziczka fortuny, Paris Hilton. W kolejnych latach produkty marki Guess zostały również wprowadzone do sklepów wyprzedażowych. Równocześnie pojawiła się luksusowa marka Guess'a, Marciano, początkowo dedykowana kobietom, a od 2006 również mężczyznom.
Szczegóły produktu:
- Kategoria: marynarki damskie
- Wzór: gładki
- Styl: casual, elegancki
- Długość żakietu: krótkie
- Dodatki: kieszenie, bez dodatków
- Pora roku: wiosna
- Rodzaj zapięcia: guziki
Podobne produkty
-
-35%
Marynarka Pinko
44 -
Marynarka Michael Kors
10 | 12 | 2 | 8 -
-6%
Marynarka Gina Tricot
L -
-13%
Joop! marynarka
38 | 44 -
-21%
Marynarka Naf Naf
36 | 38 | 40 | 42 -
-13%
Mvp Wardrobe marynarka
40 | 42 | 44 | 46 -
-50%
Marynarka Morgan
44 -
-17%
Marynarka Marella
46 | 48 -
-20%
Max & Co. marynarka
44 -
-13%
Marynarka Fabiana Filippi
38 | 40 | 42 | 44 | 46
Inne marynarki damskie od Guess
-
-36%
Marynarka Guess - Royal Shop
XS | M | L | XL | XXL -
-28%
Marynarka Guess
L | XL | XXL -
-20% Nowe
Marynarka Guess - Gomez Fashion Store
XS | S | M | L | XL -
Marynarka Guess
XS | S -
-36%
Marynarka Guess - Royal Shop
XS | XL -
-31%
Marynarka Guess
XS | S | XXL -
-40% Nowe
Marynarka Guess
XS | S | M | L -
Marynarka Guess
XS | S | M -
-19%
Marynarka Guess
L -
-44% Nowe
Marynarka Guess
XS | S | M | L | XL