1. Strona główna
  2. Odzież
  3. Odzież męska
  4. Jeansy męskie

Jeansy męskie Dstreet z bawełny

Dostępne rozmiary:

28 30 34

Warunki dostawy:

Darmowa dostawa od 199,99 zł

Opis:

Szczegóły produktu:

Kategoria:
jeansy joggery
Materiał:
bawełna
elastan
jeans
poliester
Wzór:
bez wzorów
Styl:
casual
Kolor:
czarny
Pora roku:
jesień
Szerokość w pasie:
34
30
28
Długość nogawki:
28

Marka Dstreet

Ubrać się modnie i wygodnie bez nadwyrężania budżetu i wychodzenia z domu – to marzenie większości z nas. Marka Dstreet postanowiła je spełnić, tworząc sklep internetowy z ogromnym asortymentem obejmującym niedrogą, ale super-stylową modę damską i męską. Coś dla siebie znajdzie tu zarówno fan elegan...

Zobacz wszystkie Jeansy męskie dstreet

Zainspiruj się

  • Od bycia businesswoman nie ma odpoczynku nawet latem. Poza urlopem pracujemy, a to wymaga formalnego, biznesowego stroju na co dzień, nie tylko podczas wyjątkowych okazji. Jak wobec tego przestrzegać zasad dress codu, wyglądać modnie i czuć się swobodnie w gorące dni? Sprawdź nasz poradnik!

     

    Czytaj więcej
  • Kobiety dzielą się na 3 rodzaje: te lubiące duże pojemne torby, w których można przenosić cały dobytek, wielbicielki małych torebeczek, wygodnych i stylowych oraz... miłośniczki torebek w ogóle. Największe kolekcje mają posiadaczki nawet kilkuset modeli! A Ty do którego grona należysz? Jeśli lubisz nieduże torebki, mamy dla Ciebie wiele interesujących propozycji! 

    Czytaj więcej
  • Od kilku sezonów cekiny nosimy nie tylko na wieczór, ale również na co dzień. Błyszczy nie tylko czerń. Możemy postawić na złoto, srebro, czerwień, fuksję lub szmaragdową zieleń.

    Najwięksi projektanci zaproponowali sylwetki w cekinowej odsłonie. Julien Macdonald zachwyca cekinową czernią i złotem. Marc Jacobs oczarował nas lśniącymi sukienkami. Blumarine postawił na błyszczące detale.

    Czytaj więcej
  • Zero waste i ekologiczne podejście do mody, coraz mocniej wpisują się w naszą świadomość. Z taką misją wyszła też do nas marka skórzanych torebek – Argument. Poza ekologicznym podejściem marka w swoim DNA ma także wpisane: przejrzystość, szczerość i konsekwencję. Dziś rozmawiamy z Adelą Ochman – pomysłodawczynią i dyrektor kreatywną marki Argument. 

    Czytaj więcej
Zobacz wszystkie artykuły